پامپ قیمت لونا و لونا کلاسیک

پامپ قیمت لونا و لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 873 نفر

پلتفرم بلاک چین ترا روز دوشنبه اعلام کرد که یک ربات هشدار حکومتی جدید راه اندازی کرده است که جامعه را در مورد آخرین فعالیت های حاکمیتی مرتبط با ترا آگاه می کند. در همین حال، قیمت های لونا و لونا کلاسیک در بحبوحه تحولات مداوم مربوط به ترا و ترا کلاسیک افزایش یافته اند.

ربات هشدار حاکمیتی ترا

ترا در توییتی در ۲۹ اگوست از راه اندازی یک ربات هشدار حکومتی جدید خبر داد که به جامعه ترا در مورد فعالیت های حاکمیتی مرتبط با ترا (LUNA) هشدار می دهد. زمانی که پست جدیدی به بخش مدیریت و پیشنهادات آگورا اضافه شود، ربات به اعضای انجمن هشدار می دهد. علاوه بر این، ربات زمانی که پیشنهادات جدید وارد دوره رای گیری شود یا ۴۸ ساعت برای رای گیری باقی مانده باشد و یا اگر دوره رای گیری تمام شود، اطلاع رسانی می کند.

برای دریافت ویژگی ربات و به‌روز ماندن در مورد پیشنهادات و بحث‌های ترا، اعضای انجمن باید حساب توییتر «هشدارهای حاکمیت ترا» را دنبال کنند یا به کانال هشدارهای حکومتی در تلگرام بپیوندند. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت لونا نزدیک به ۸ درصد افزایش یافته است. هنگام نگارش این مقاله، لونا در ۱.۷۱ دلار معامله می شود.

در همین حال، قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۸ درصد افزایش یافته است. پایین و بالاترین قیمت به ترتیب ۰.۰۰۰۱۲۸۳ و ۰.۰۰۰۱۵۶۴ دلار بود. پس از اینکه این شرکت هفته گذشته استیک لونا کلاسیک را راه اندازی کرد، قیمت LUNC به شدت افزایش یافت. استیکینگ LUNC شاهد افزایش علاقه است زیرا بیش از ۱۰۰ میلیارد LUNC فقط در ۶ ساعت استیک شد. علاوه بر این، قیمت LUNC در ۷ روز گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، سوزاندن توکن های LUNC توسط جامعه نیز قیمت ها را بالاتر می برد.

تحقیقات کره جنوبی درباره آزمایشگاه ترا و دو کوآن

رگولاتورها و دفتر دادستانی کره جنوبی تحقیقات خود را در مورد اتهامات کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی علیه ترا و بنیانگذار آن Do Kwon تکمیل کرده اند.

به دو کوآن، دانیل شین و دیگر مدیران آزمایشگاه ترا دستور داده شد که در دادگاهی در کره جنوبی شرکت کنند. دو کوآن در حال حاضر در سنگاپور است، اما وکلایی را در کره جنوبی برای آماده سازی اقدامات قانونی استخدام کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx