بیت کوین آشنا برای ۹۰ درصد استرالیایی ها

بیت کوین در استرالیا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1264 نفر

بیش از ۹۰ درصد استرالیایی ها بیت کوین را می شناسند

بر اساس مطالعه ای که توسط ایندپندنت رزرو انجام شده است، بیش از ۲۵ درصد از استرالیایی ها هولدر کریپتو هستند. بیت کوین همچنان شناخته شده ترین ارز دیجیتال است، زیرا ۹۰.۸ درصد از شرکت کنندگان اعتراف کردند که از وجود آن آگاه هستند.

آخرین آمار در استرالیا

سهم استرالیایی‌هایی که ارز دیجیتال دارند در مقایسه با ارقام مربوط به سال ۲۰۲۱ اندکی کاهش یافته است. تقریباً ۲۹٪ از مردم محلی در سال گذشته هولدر بیت کوین بودند، در حالی که درصد فعلی ۲۵.۶ است. کاهش علاقه در این بخش می تواند نتیجه بازار نزولی طولانی مدت باشد که در بخش بزرگ تری از سال ۲۰۲۲ حاکم بوده است. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در نوامبر ۲۰۲۱ به ۳ تریلیون دلار رسید، در حالی که در حال حاضر ارزش کل بازار حدود ۸۵۰ میلیارد دلار است. دارایی‌های دیجیتال در میان گروه‌های جمعیتی جوان محبوب‌تر هستند. بیش از ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان ۲۵ تا ۳۴ ساله دارای برخی ارزهای دیجیتال هستند. در مقایسه، کمتر از ۱۰ درصد از افراد بالای ۶۵ سال، ارز دیجیتال دارند.

در این مطالعه آمده است:

«افراد ۱۸ تا ۵۴ ساله معتقدند که احتمال دارد مردم و کسب‌وکارها کریپتو را به طور گسترده بپذیرند.»

به نظر می‌رسد آگاهی از رمزارزها در میان استرالیایی‌ها بالا است و تنها ۸ درصد اذعان کرده‌اند که هرگز در مورد ارزهای دیجیتال چیزی نشنیده‌اند. تقریباً ۹۱ درصد از وجود بیت کوین آگاه هستند، در حالی که ۴۲.۹ درصد اطلاعاتی در مورد اتریوم دارند. دوج کوین، ریپل (XRP)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و تتر (USDT) دیگر معروف‌ترین دارایی‌های دیجیتال در این تحقیق هستند.

در مورد قیمت آینده بیت کوین چطور؟

پاسخ دهندگانی که دارای ارز دیجیتال هستند نسبت به کسانی که ارز دیجیتال نداشتند، خوش بین تر هستند. تنها ۵.۶۰ درصد از افراد فکر می کنند بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ ۰ ارزشی نخواهد داشت و به صفر خواهد رسید، در حالی که ۱۸.۱ درصد معتقدند قیمت بیت کوین تا آنموقع بین صدهزار تا ۲۵۰ هزار دلار معامله می‌شود. ۲۸.۴ درصد از استرالیایی‌هایی که ارز دیجیتال ندارند معتقدند قیمت بیت‌کوین صفر خواهد شد و فقط ۱۰.۴ درصد آن را از مرز ۱۰۰ هزار دلار فراتر می‌بینند. تعداد فزاینده ای از مردم محلی بیت کوین را به عنوان یک ذخیره مانند طلای دیجیتال می دانند. کمتر از ۱۸ درصد از این موضع در سال ۲۰۱۹ حمایت کردند، در حالی که این رقم در سال جاری به ۲۱ درصد افزایش یافته است. تقریبا ۳۰ درصد از شرکت کنندگان استرالیایی معتقدند که بیت کوین می تواند یک دارایی سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. حدود ۲۵ درصد در سال ۲۰۲۱ و کمتر از ۲۰ درصد در سال ۲۰۱۹ اینگونه فکر می کردند.

ارزهای دیجیتال در دستور کار دولت است

حزب کارگر که در اوایل سال جاری در انتخابات پیروز شد، قول داد که توجه ویژه ای به صنعت ارزهای دیجیتال محلی داشته باشد. دولت آنتونی آلبانیز گفت که اجرای قوانین در مورد فضا یک “نگرانی اصلی” است، اما چنین قوانینی باید “جا برای نوآوری باقی بگذارد.” دولت در ماه آگوست مجدداً قصد خود را تکرار کرد و متعهد شد که تجزیه و تحلیل کند که کدام دارایی‌های دیجیتال در کشور محبوب‌تر هستند و بر آنها نظارت خواهد کرد. افزایش قیمت ها در استرالیا می تواند یکی از دلایلی باشد که حزب حاکم می خواهد بر کریپتو تمرکز کند. نرخ تورم در استرالیا به ۷.۳٪ رسید، یک رکورد بی سابقه در ۳۲ سال گذشته، که باعث افزایش علاقه افراد به بیت کوین و آلت کوین شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx