هاردفورک پالیگان احتمالا این هفته انجام می‌شود

هاردفورک پالیگان
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

هاردفورک پالیگان

طبق یک پست وبلاگی که در وب‌سایت پالیگان در روز پنجشنبه منتشر شد، پس از یک بحث داغ در جامعه در ماه گذشته، به نظر می‌رسد که پالیگان لبز در حال پیشروی با برنامه‌هایی است که شبکه را در اوایل هفته آینده گسترش دهد. در این پست، پالیگان لبز ادعا می‌کند که هاردفورک پالیگان پیشنهادی برای انجام در ۱۷ ژانویه به جلوگیری از افزایش هزینه گاز شبکه و رسیدگی به سازمان‌دهی مجدد زنجیره‌ها، که به عنوان reorgs نیز شناخته می‌شوند، کمک خواهد کرد. بر خلاف سافت فورک ها، هاردفورک ها با زنجیره قبلی سازگار نیستند و از تمام اپراتورهای نود در شبکه می خواهند که در زمان مشخصی به آخرین نرم افزار به روز شوند.

برخی از هاردفورک ها بحث برانگیز هستند، در حالی که برخی دیگر صرفاً ارتقاء اصلی یک شبکه هستند. پالیگان، یک زنجیره جانبی اتریوم، با مکانیسم اثبات سهام کار می‌کند و هزینه‌های گس بسیار پایین‌تری نسبت به شبکه اصلی اتریوم دارد. با این حال، از افزایش ترافیک که می تواند شبکه را کند کند مصون نیست. پالیگان در سال گذشته با مشکل شلوغی شبکه مواجه شد.

کاهش افزایش هزینه گس با دوبرابر کردن مقدار “BaseFeeChangeDenominator” حاصل می شود، که پالیگان می گوید: “به هموارسازی نرخ افزایش/کاهش در baseFee برای زمانی که گس از حد هدف در یک بلوک فراتر می رود یا از آن کمتر می شود، کمک می کند. ”

پالیگان معتقد است که این هاردفورک مفید خواهد بود زیرا چنین تغییراتی را «در برابر داده‌های شبکه اصلی اثبات سهام پالیگان تاریخی» آزمایش کرده است.

اما بازگشت زنجیره ای مشکل دیگری است که پالیگان به دنبال به حداقل رساندن آن از طریق به روز رسانی هاردفورک است. Reorgs  که می تواند به دلیل خطاهای شبکه یا حملات مخرب رخ دهد، باعث می شود شبکه های بلاک چین به طور موقت به دو قسمت تقسیم شوند. این می تواند منجر به از دست رفتن یا تکرار تراکنش ها تا زمانی که سازمان مجدد ادامه دارد. سال گذشته، زنجیره بیکن اتریوم از یک سازماندهی مجدد رنج برد که شبکه را در برابر حملات آسیب‌پذیر کرد و می‌توانست به هزاران دلار در تراکنش‌های تکراری منجر شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx