افزایش قیمت توکن های AAVE ،UNI و YFI

دیفای
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 307 نفر

در پی ممنوعیت‌هایی که اخیراً سازمان SEC برای برخی از رمزارزهای موجود در بازار به وجود آورده است، چندین توکن موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفتند. سه ارز دیجیتال آوه (AAVE)، یونی سواپ (UNI) و کروفایننس (CRV) اخیراً با رشد قیمتی مناسبی مواجه شدند. درواقع ازآنجایی‌که کمیسیون SEC، بر روی برخی از ارزهای بازار دست گذاشته و آنها را ثبت نشده معرفی می‎کند، برخی از آلت‌کوین‌های سازمانی در وضعیت خوبی قرار دارند. بررسی بازار نشان می‌دهد در حال حاضر سه رمزارز آوه، یونی‌سواپ و کروفایننس اصلی‌ترین رمزارزهای موردعلاقه مؤسسات و نهنگ‌ها هستند. این امر افزایش اشتیاق خریداران توکن‌ها را نشان می‌دهد که روند صعودی دیفای را تشدید کرده است.

روند صعودی دیفای

بر اساس گزارش CoinGecko، قیمت رمزارزهای آوه، یونی‌سواپ و کروفایننس در ۲۴ ساعته اخیر با رشد چشمگیری همراه شد. هم‌زمان با روند خنثی بازار، توکن آوه موفق شد رشد ۲۷.۲ درصدی را تجربه کند و یونی‌سواپ و کروفایننس نیز به ترتیب ۱۰.۹ و ۸.۷ درصد افزایش قیمت داشتند. علت مشاهده این روند صعودی توکن‌های دیفای را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد. اما شاید بخش عظیمی از این روند صعودی در حین درجازدن سایر آلت‌کوین‌ها، را می‌توان مدیون ارائه خدمات کاربردی همچون استقراض وام غیرمتمرکز (decentralized lending)، ییلد فارمینگ (yield farming) و هر خدمات دیگری از Defi در پلتفرم‌های محبوب بود. این نوع فعالیت‌ها که بدون اتکا به سیستم‎های سنتی انجام می‌شوند، سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. از همین روی می‌توان یکی از دلایل روند صعودی آلت‌کوین‌ها را همین خدمات جذاب در نظر گرفت. در حال حاضر قیمت آوه $ ۹۲.۳۷ است و نرخ توکن یونی سواپ نیز $ ۸.۰۲ احتساب می‌شود. همجنین گفتنی است قیمت توکن کروفایننس در این لحظه $ ۷,۰۸۲.۲۳ می‌باشد.

توکن دیفای

قیمت رمزارزهای آوه، یونی‌سواپ و کروفایننس در ۲۴ ساعته اخیر با رشد چشمگیری همراه شد.

 البته در خصوص توکن آوه، توجه نهنگ‌ها به این دارایی دیجیتال نیز بی‌تأثیر نبوده است. به گزارش Lookonchain، اخیراً یک نهنگ کریپتو ۱۳.۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است که گمان می‌رود یک مؤسسه بزرگ است. درهرحال، روند صعودی توکن‌های آوه، یونی‌سواپ و کروفایننس می‌تواند در شدت فروش این رمزارزها در آینده نیز تأثیرگذار باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx