سوئیس دارایی‌های دوکوان و ترافرم لبز را مسدود کرد

ترافرم لبز
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 457 نفر

طبق گزارش‌ها، دادستان‌های سوئیسی حدود ۲۶ میلیون دلار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال متعلق به ترافرم لبز و مدیر اجرایی آن، کوان دو هیونگ، مدیر ارشد مالی سابق شرکت، هان چانگ جون، رئیس سابق بخش تحقیقات، نیکلاس پلاتیاس و… را مسدود کرده‌اند. خبرگزاری کره جنوبی روز شنبه به نقل از مقامات و بازرسان ناشناس گزارش داد که این ارزهای دیجیتال در بانک دارایی دیجیتال Sygnum مستقر در سوئیس ذخیره شده است.

سایت Digital Asset گزارش داد که مقامات سوئیسی به دنبال درخواست دادستان فدرال نیویورک و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، این ارزهای دیجیتال را مسدود کردند. دادستان های کره جنوبی همچنین در ماه آوریل اعلام کردند که مقدار قابل توجهی از “درآمدهای مجرمانه” مربوط به ترافرم لبز را شناسایی کرده‌اند که به یک بانک مستقر در سوئیس سرازیر شده است و از مقامات خارج از کشور خواسته اند تا این دارایی‌ها را مسدود کنند.

پروژه استیبل کوین و ارزهای دیجیتال الگوریتمی ترا لونا در می ۲۰۲۲ سقوط کرد و بیش از ۴۰ میلیارد دلار از سرمایه بازار را از بین برد. کوان در ایالات متحده و کره جنوبی تحت تعقیب است، جایی که دادستان‌ها او را به کلاهبرداری، نقض قوانین اوراق بهادار و چندین اتهام دیگر مرتبط با سقوط لونا متهم می‌کنند. کوان بارها تمام اتهامات علیه خود را رد کرده است. او اعتراف کرد که اشتباهاتی در پروژه رمزنگاری Terra-Luna که توسط شرکتش Terraform Labs مدیریت می‌شود، صورت گرفته است، اما استدلال کرد که هرگز قصدی برای فریب سرمایه‌گذاران وجود نداشته است.

هفته گذشته، دادگاه منطقه ای مونته نگرو، کوان و هان، رئیس سابق مالی ترا را به دلیل جعل اسناد مسافرتی، پس از دستگیری آنها در ۲۴ مارس در فرودگاه بین المللی مونته نگرو، به چهار ماه زندان محکوم کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx