اتریوم اثبات کار و مشکلات فنی فراوان

اتریوم اثبات کار و مشکلات فنی فراوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 586 نفر
اتریوم اثبات کار، ETHPoW، بلاک چین فورک شده اتریوم که برای حفظ اثبات کار پس از انتقال زنجیره بومی به اثبات سهام در نظر گرفته شده است، علیرغم ماه ها پیش بینی با مشکلات فنی مواجه است. قبل از فورک، اعلام شد که توکن‌های ETHW به دارندگان اتریوم ارسال می‌شوند. با این حال، سردرگمی و کلاهبرداری ها تقریباً بلافاصله پس از راه اندازی زنجیره گزارش شد و به دنبال آن کاهش شدید قیمت مشاهده شد.
حداقل به نظر می رسد یک مشکل شناسه زنجیره ای جدید اتریوم اثبات کار باشد. بلاک چین ها از شناسه های زنجیره ای استفاده می کنند و این شناسه به یک شبکه منحصر به فرد اشاره می کند و ETHPoW برای جدا کردن داده ها از تراکنش های دیجیتال خود از زنجیره اثبات سهام به شناسه جدیدی نیاز داشت. شناسه زنجیره ای به روز شده ETHPoW از شبکه اصلی اتریوم، کد ۱۰۰۰۱ است. با این حال، طبق ChainList، این شناسه قبلاً توسط توکن “شبکه تستی بیت کوین کش هوشمند” گرفته شده بود.
تکراری بودن شناسه زنجیره‌ای، هنگام تلاش برای افزودن کوین جدید، منجر به دیده شدن پیام‌های خطایی از کیف پول‌ ارز دیجیتال متامسک شد. در پیام خطا نوشته شده بود:
شبکه با شناسه زنجیره‌ای ۱۰۰۰۱ متعلق به نماد ارزی (BCHT) است و با نمادی که شما وارد کرده‌اید متفاوت است. لطفاً قبل از ادامه، تأیید کنید.
این پیام خطا را می توان با یک کلیک رد کرد، اما باعث سردرگمی و سواستفاده کلاهبردارانی شد که به عنوان “پشتیبان MetaMask” برای رفع مشکل راه کارهایی پیشنهاد می کردند. مالک کانال تلگرام EthereumPoW اعلام کرد که شب گذشته به سایر مشکلات فنی نیز رسیدگی شد.
به نظر می رسد بسیاری از دارندگانی که توکن های جدید را دریافت کرده اند به سرعت آن را فروخته اند. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ در ساعت ۱۳:۰۰ به وقت هنگ‌کنگ، پس از فعال شدن شبکه، قیمت توکن ETHW، که تنها تعداد معدودی از صرافی‌ها آن را فهرست کرده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۸ درصد کاهش یافت و به ۱۳ دلار آمریکا رسید.
برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx