رابرت کیوساکی: منتظر بیت کوین 1,100 دلاری هستم

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

رابرت کیوساکی: منتظر بیت کوین 1,100 دلاری هستم رابرت کیوساکی،‌ نویسنده کتاب پدر پول‌ دار، پدر بی‌ پول، که در بازارهای بیت کوین و املاک نیز فعال است،‌ با انتشار توییتی دیدگاه خود در خصوص قیمت بیت کوین در کوتاه مدت را به اشتراک گذاشته است. کیوساکی بار دیگر در توییتی درباره برنده ها و […]

رابرت کیوساکی: منتظر بیت کوین 1,100 دلاری هستم

رابرت کیوساکی: منتظر بیت کوین 1,100 دلاری هستم

رابرت کیوساکی،‌ نویسنده کتاب پدر پول‌ دار، پدر بی‌ پول، که در بازارهای بیت کوین و املاک نیز فعال است،‌ با انتشار توییتی دیدگاه خود در خصوص قیمت بیت کوین در کوتاه مدت را به اشتراک گذاشته است.

کیوساکی بار دیگر در توییتی درباره برنده ها و بازنده ها نوشت و گفت که برندگان از اشتباهات خود عبرت می گیرند. بنابراین، او انتظار دارد که قیمت بیت کوین بیشتر کاهش یابد. او گفته است که منتظر سقوط بیت کوین تا سطح 1,100 دلار است.

دست های کاغذی

رابرت کیوساکی اظهار داشت که اگر قیمت بیت کوین از این سطح افزایش یابد، مقدار بیشتری از آن را خریداری خواهد کرد. با این حال، گزینه دیگری برای او برای خرید در قیمت پایین وجود دارد. از نظر او، این گزینه انتظار برای تسلیم شدن “دست های کاغذی” است که او آنها را بازنده می نامد.

یک کاربر توییتر به نام CryptoKaleo که بیش از نیم میلیارد فالوور دارد، به کیوساکی یادآوری کرد که در اوایل سال جاری، در ماه مه، پس از افزایش تاریخی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، او در توییتی نوشته بود که معتقد است کف قیمت بیت کوین در سطح 17,000 دلار خواهد بود. اما حالا او صحبت از بیت کوین 1,100 دلاری می کند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx