شیبا اینو به حمایت اصلی خود نزدیک می‌شود

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

به نظر می‌رسید که زمستان کریپتو سال ۲۰۲۲ با آغاز سال ۲۰۲۳ به پایان رسیده باشد. بیت کوین افزایش یافت و کل اکوسیستم کریپتو را با خود همراه کرد. شیبا اینو، یکی از ارزهای دیجیتال است که حدس و گمان درمورد آن زیاد است. این رمزارز هم پیرو بیت کوین است اما اخیرا به نظر می‌رسد که چیزی تغییر کرده است.

به‌طور دقیق‌تر، بیت‌کوین همچنان نزدیک به بالاترین حد سالانه خود معامله می‌شود، در حالی که شیبا اینو همه سودهای سال ۲۰۲۳ خود را پس داده است. بدتر از همه، قیمت در یک الگوی نزولی قرار دارد، یک مثلث نزولی که شکسته شدن آن به زیر سطح حمایت افقی باعث نزول بیشتر می‌شود.

تحلیل شیبا اینو

رمزارزهای ضعیف قادر به مقابله با دلار قوی‌تر نیستند

ضعف دلار باعث افزایش قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال شد. با این حال با وجود پروژه‌های بسیار زیاد در فضای کریپتو، منطقی است که وقتی دلار مسیر خود را معکوس کند، همه این پروژه‌ها باقی نمی‌مانند. دلار در چند هفته گذشته مسیر معکوسی داشت و اندکی بالاتر معامله شد. به عنوان مثال، دلار آمریکا در برابر یورو، رقیب خود، تنها حدود چند صد پیپ افزایش یافت، بنابراین نمی‌توان گفت که قدرت اخیر دلار غیرعادی است.

با این حال، زمانی که دلار حرکتی می‌کند، ارزهای دیجیتال ضعیف فرو می‌ریزند. شیبا اینو و سایر میم کوین‌ها نیز همینطور هستند، در حالی که بیت کوین نسبتاً بدون تغییر می‌ماند.

نکته طعنه آمیز این است که تقویت اخیر دلار در شرایطی به وجود آمد که فدرال رزرو اشاره کرد ممکن است سیاست نقباضی خود را با کاهش تورم، متوقف کند. تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد اگر تورم یک بار دیگر افزایش پیدا کند و فدرال‌رزرو الفاظی تهاجمی‌تر را به کار ببرد. در کل شیبا اینو ظاهرا وضعیت خوبی ندارد. تصویر تکنیکال، فشار فوق‌العاده‌ای را در برابر حمایت افقی نشان می‌دهد و احتمالات به ریزش‌های بیشتر اشاره می‌کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx