تحلیل بایننس کوین | تحلیل قیمت BNB

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 354 نفر

رمزارز بایننس کوین (BNB) یکی از قوی‌ترین آلتکوین‌های بازار است که توسط بزرگترین صرافی رمزارز جهان، بایننس، پشتیبانی می‌شود. این آلتکون نسبتا نرخ هم بستگی کمی با بیت کوین دارد که آن را برای معاملات اسکلپ مناسب می‌کند. پیش‌تر این رمزارز را در پستی تحلیل کرده بودیم. قیمت طبق انتظار ما و یکی از سناریوهای مطرح شده پیش رفت و سپس ریزشی را آغاز کرد؛ اما به نظر می‌رسد که درحال حاضر می‌توان نقطه ورود مناسبی را برای ورود به معامله انتخاب کرد.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین

رمزارز BNB از ابتدای آوریل با پیروی از یک خط روند نزولی (خط روند قرمز) ریزشی را تجربه کرد و تا حدود ۳۰۰ دلار پایین رفت. قیمت ۳۰۰ دلار یک حمایت روانی بود و البته هنوز هم هست. میزان تقاضا در این محدوده بالا بود که باعث شد BNB رشدی را شروع کند و خط روند نزولی خود را شکست دهد.

به نظر می‌رسد که قیمت بایننس کوین در یک کانال موازی صعودی حرکت می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، BNB در حدود ۳۱۲ دلار معامله می‌شود. در سمت بالا قیمت با محدوده ۳۱۵ دلار طرف است. در صورت شکست این محدوده، قیمت می‌تواند حرکت‌های صعودی بیشتری را تجربه کند (فلش سبز رنگ). از سوی دیگر در صورت ریزش قیمت، BNB می‌تواند تا حدود ۳۰۶ دلار و سپس ۳۰۰ دلار پایین بیاید که محدوده حمایتی بسیار خوبی نیز هستند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx