نهنگ‌های شیبا اینو به سوی دو آلتکوین دیگر حرکت می‌کنند

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 531 نفر

با ادامه موج FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) در بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو (SHIB) که زمانی یک ستاره در حال ظهور بود، با فروش عمده نهنگ‌های خود مواجه است و سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند به دنبال گزینه‌های جایگزین باشند. در این سناریو، دو ارز دیجیتالی که به طور فعال توسط نهنگ‌های شیبا اینو انباشته می‌شوند، دوج کوین (DOGE) و رنکیو فایننس (RENQ) هستند.

در حالی که دوج کوین از رمزارزهای قدیمی است و به عنوان یک میم کوین محبوبیت پیدا کرده است، رنکیو فایننس یک بازیکن نسبتاً جدید در فضای دیفای است. با این حال، رنکیو فایننس، به لطف رویکرد منحصر به فرد خود در بازده فارمینگ و تامین نقدینگی در حال تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال برجسته در بازار است. RENQ اخیراً در یک پیش فروش موفق ۲ میلیون دلار جمع آوری کرد و به سرعت در حال جلب اعتماد و توجه جامعه ارزهای دیجیتال است. این رمزارز حتی توجه نهنگ‌های شیبا اینو (SHIB) را به خود جلب کرد بطوری که رنکیو فایننس (RENQ) را به عنوان یک جایگزین مناسب انتخاب کرده‌اند.

نهنگ های شیبا اینو (SHIB) در حال حرکت به سوی به DOGE و RENQ

شیبا اینو (SHIB) در سال ۲۰۲۱ در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار پرطرفدار شد، عمدتاً به دلیل کمپین بازاریابی ویروسی و ارتباط آن با دوج کوین (DOGE)، یکی دیگر از میم کوین ها که در اوایل سال شاهد رشد فوق العاده ای بود. SHIB به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و حتی توجه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا را به خود جلب کرد، او چندین بار در مورد سکه توییت کرد. با این حال، به نظر می رسد که برخی از نهنگ های SHIB در حال از دست دادن اعتماد به این رمزارز هستند و به جای آن به گزینه های دیگری مانند DOGE و RENQ روی می آورند.

قیمت شیبا اینو از زمانی که در ماه می ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید، پیوسته در حال کاهش قیمت بوده است. این امر باعث شده است که برخی از نهنگ‌های SHIB از سکه صرف نظر کنند و وجوه خود را به جای دیگری منتقل کنند.

طبق آمار، ذخایر نهنگ SHIB از نوامبر ۲۰۲۲ به طور قابل توجهی کاهش یافته است، که نشان می دهد برخی از بزرگترین دارندگان سکه در حال از دست دادن اعتماد به چشم انداز آن هستند.
یکی از بهترین سکه هایی که به نظر می رسد نهنگ های SHIB به آن روی می آورند رنکیو فایننس (RENQ) است.

RENQ یک توکن نسبتاً جدید است که به دلیل پیش فروش چشمگیر، ویژگی های منحصر به فرد، مانند الگوریتم های معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت همکاری چند زنجیره ای، در دنیای ارزهای دیجیتال مورد توجه قرار گرفته است. RENQ همچنین توسط چندین متخصص رمزارز به‌عنوان یکی از امیدوارکننده‌ترین توکن‌های سال ۲۰۲۳ شناخته شده است، که به دلیل اصول قوی و رویکرد نوآورانه‌اش در حوزه دیفای است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
1 سال قبل

داغترین ارزدرتمام سایت هاکه مانوربیشتری هم انجام می،شود ،شبیااینوست.سرمایه گذاران این ارز بخوبی می دانندهمانطوریکه قبلا نیز گفته شد تاخردادماه به یک دلارخواهدرسید.لذامنتظربمانید وافزایش سرمایه بدهید.

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx