توکن سوزی شیبا باعث افزایش قیمتش می‌شود؟

توکن سوزی شیبا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 557 نفر

توکن سوزی شیبا و قیمت آن

میم کوین شیبا که در حال حاضر برای کمپین توکن سوزی خود مورد توجه قرار گرفته است، در این دوشنبه به بالاترین میزان توکن سوزی خود رسید. شیبا اینو، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۰۰ میلیون توکن خود را سوزانده است. طبق داده‌های SHIB Burn، نرخ توکن سوزی های شیبا در مدت ۱ روز حدود ۳۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، بیشتر توکن‌هایی که به کیف پول توکن سوزی شیبا اینو ارسال می‌شوند، از حساب‌های فردی نهنگ ها هستند. این ابتکار سوزاندن از ابتدای این ماه بسیار بالا گرفته است. بیش از ۵۰۰ میلیون توکن در هفته اول از گردش خارج شد. با این نرخ، ممکن است میزان توکن سوزی در چند روز به ۵۰۰۰٪ برسد.

سرمایه گذاری نهنگ ها روی شیبا

حتی با افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو، نهنگ ها سرمایه گذاری هنگفتی روی این ارز دیجیتال می کنند. آخر هفته گذشته، دو نهنگ در اکوسیستم شیبا اینو موقعیت هایی به ارزش میلیون ها دلار باز کردند.

اولین مورد ۷۰۲ میلیارد کوین شیبا با قیمتی نزدیک به ۸.۷ میلیون دلار خریداری کرد. بر اساس داده‌های  اتراسکن، نهنگ دیگری، در اولین تراکنش، ۵۴۱ میلیارد توکن به ارزش تقریباً ۷ میلیون دلار خریداری کرد. با این وجود، جدیدترین نهنگ در شیبا اینو همچنان ناشناس است که یکی از مزایای مالی غیرمتمرکز بودن است.

تاثیر توکن سوزی بر قیمت

از آنجایی که تعداد توکن‌های سوزانده شده روی پروتکل شیبا اینو افزایش می‌یابد، آیا روی قیمت توکن‌های شیبا تأثیر مثبت خواهد داشت؟ این سوال خیلی از سرمایه گذاران است زیرا روزانه چندین میلیون توکن شیبا سوزانده می شود.

شیبا در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۲۳۳ دلار معامله می شود که دیروز برای مدت کوتاهی به ۰.۰۰۰۰۱۱۹۸ سقوط کرد. این ارز دیجیتال در میان بازار خرسی کریپتو برای خود بسیار خوب عمل می کند و در یک سال حدود ۹۳ درصد افزایش یافته است. این قیمت تا پایان اکتبر ۲۰۲۱ به بالاترین سطح بی سابقه تاریخ ۰.۰۰۰۰۴۲۱۷ دلار رسیده بود. مشخص نیست که آیا افزایش توکن سوزی، شیبا را به اوج خود در اکتبر ۲۰۲۱ نزدیک می کند یا خیر.

این توکن سوزی اخیر شیبا، پروتکل میم کوین را به هدفش برای سوزاندن تریلیون ها توکن نزدیک می کند. این بخشی جدایی ناپذیر از راه اندازی شیبا سواپ ۲ و شیباریوم لایه ۲  مورد انتظار خواهد بود.

توسعه دهندگان شیبا اینو به طور مداوم به دنبال گزینه های نوآورانه برای توکن سوزی هستند.

در نهایت، شیبا هنوز در روزهای آینده چالش های زیادی برای غلبه بر آن دارد تا قیمت آن بالا رود. تورم فزاینده، همراه با انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و نشست هفته آینده کمیته بازار آزاد فدرال نیز بخشی از آن است. در واقع، قیمت شیبا ممکن است در روزهای آینده با وجود حجم زیادی از سکه های سوزانده شده، کاهش یابد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx