تحلیل جامع بیت کوین

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 382 نفر

تحلیل بیت کوین با داده های درون شبکه

کاهش قیمت بیت کوین به منطقه قیمتی ۱۸۵۰۰ دلاری دومین کف از پایین ترین سطح چرخه نزولی را ثبت کرد. طبق آخرین گزارش گلسنود ۱۱.۸ درصد از عرضه کوین به ضرر محقق نشده تبدیل شده است.

علاوه بر این، در هفته گذشته، قیمت هر بیت کوین از دومین پایین ترین سطح بازار نزولی فعلی (۱۸۶۴۹ دلار) به ۲۱۷۵۸ دلار رسید. با این حال، قیمت‌ها در محدوده ادغام باقی ماندند، که گلاسنود خاطرنشان کرد بیش از سه ماه است که دست نخورده باقی مانده است.

دارندگان کوتاه مدت در زیان اند

قیمت بیت کوین در هفته گذشته به انتهای پایین محدوده ادغام رسید. گلس‌نود حجم سکه‌های نگه‌داری شده را با سود محقق نشده در بالای ۲۴۵۰۰ دلار در نظر گرفت که به زیان تحقق نیافته تبدیل شد.

نگاهی به شاخص ارزش واقعی به ارزش بازار برای دارندگان کوتاه مدت (STH-MVRV) داده های نگران کننده ای را نشان داد. مقادیر ثبت شده در چرخه نزولی کنونی کمتر از مقادیر ثبت شده در زمان تسلیم بازار بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۸ بوده است.

به گفته گلسنود، این نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین در حال حاضر «درجه زیادی از درد مالی تاریخی» را تجربه می‌کنند.

این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که از اواسط ماه اوت، کل درصد عرضه زیان ۱۱.۸ درصد افزایش یافت و به ۴۸.۱ درصد رسید. گلسنود همچنین دریافت که سهم دارندگان کوتاه مدت به طور قابل توجهی بیشتر از دارندگان بلند مدت بوده است.

به گفته گلسنود، این نشان‌دهنده «تسلیم شدن» در میان دارندگان کوتاه‌مدت در بازار است. زمانی که قیمت بیت کوین در هفته گذشته بین ۲۴۰۰۰ تا ۱۸۵۰۰ دلار در نوسان بود، این می تواند یک جریان تقاضای متناظر باشد.

همچنین اضافه کرد که تفاوت در سهم دارندگان کوتاه مدت و دارندگان بلندمدت نشان دهنده یک ریسک است. این به این دلیل است که حجم زیادی از کوین های سرمایه گذار (۴۸.۱٪ از عرضه) محدوده زیر ۱۸.۵k دلار است. علاوه بر این، ۱۱.۸ درصد از عرضه دارای هزینه ای بین ۱۸.۵ تا ۲۴.۵ هزار دلار است.

قیمت بیت کوین

   منبع : گلسنود

علاوه بر این، گلاسنود سودآوری دارندگان کوتاه‌مدت کوتاه را با در نظر گرفتن نسبت سود خروجی خرج شده کوتاه‌مدت (STH SOPR) نشان میدهد. این شاخص برای ارزیابی رفتار و سودآوری سرمایه گذارانی که به احتمال زیاد به تازگی وارد بازار شده اند استفاده می شود.

در گزارش خود، Glassnode دریافت که در طول ریجکت قیمت ۲۴۰۰۰ دلاری توسط بازار، STH SOPR معادل ارزش یک بود. این نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین‌های خود را به قیمت تمام شده فروختند.

قیمت بیت کوین

    منبع: گلسنود

وضعیت فعلی بازار در درجه اول توسط دارندگان کوتاه مدت تعیین می شود. این دارندگان “برای بهترین قیمت ورودی و دریافت کوچکترین در بازار هستند”

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx