سینگولاریتی، رمزارزی که باید به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرد

سینگولاریتی
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 865 نفر

سینگولاریتی (SingularityNET) در حال راه‌اندازی ارز کاربردی کوجیتو (Cogito Utility)، یا به اختصار CGV می‌باشد که بخشی از پروتکل Cogito است. هدف این پروتکل ایجاد کلاس جدیدی از دارایی‌های دیجیتال با نوسان کم یا “tracercoins” است که شاخص‌های غیرمالی مانند پیشرفت‌های محیطی و فناوری را به جای ارزهای سنتی ردیابی می‌کند.

CGV یک توکن حاکمیتی و ابزاری است که جامعه را قادر می‌سازد تا بر نقشه راه پروژه و پارامترهای مختلف سیستم ردیابی تأثیر بگذارد. اولین کوین ردیابی که توسط کوجیتو راه‌اندازی می‌شود، GCOIN است؛ یک رمزارز مرتبط با پیشرفت به سوی اقلیم و اقتصادی پایدارتر.

سینگولاریتی

CGV یک توکن حاکمیتی و ابزاری است که جامعه را قادر می‌سازد تا بر نقشه راه پروژه و پارامترهای مختلف سیستم ردیابی تأثیر بگذارد

سازمان خودگردان سینگولاریتی (SingularityDAO)، نسخه جدید بازارساز خود (AMSAs) را معرفی می کند، نسخه پیشرفته‌ای از عوامل بازارساز که قادر به یادگیری تجربی هستند. آنها از انبوهی از عوامل فرعی که در یک محیط مجازی فعال هستند برای تعیین استراتژی‌های بهینه برای تجارت واقعی استفاده می‌کنند. برخلاف بازارسازهای استاندارد، AMSAها می‌توانند حرکت قیمت را بر اساس منابع داده مانند رسانه‌های اجتماعی پیش‌بینی کنند و عملکرد مالی آنها را افزایش دهند.

تحلیل رمزارز AGIX

تحلیل AGIX در نمودار روزانه

سینگولاریتی (AGIX) در روزهای معاملاتی اخیر شتاب صعودی خوبی را از خود نشان داده است و ظاهراً چشم‌انداز مثبتی را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد. پس از یک بهبود قابل توجه، با جهش از سطح ۰.۶۱۸ فیبوناچی در قیمت ۰.۲۶۴۲۹ دلار، AGIX با رشد چشمگیر ۸.۴۰٪ به سمت بالا حرکت کرد؛ روندی که نشان دهنده احساسات صعودی در بین معامله گران است.

این رمزارز یک روند مثبت را حفظ کرده است و سومین روز سبز متوالی خود را سپری می‌کند. در معاملات امروز شاهد بودیم که رمزارز AGIX پس از ثبت بالاترین سطح روزانه قیمتی در ۰.۳۰۳۷۲ دلار، سطح ۰.۲۳۶ فیبوناچی را مجدداً در ۰.۳۰۲۲۹ دلار آزمایش کرد. در حال حاضر، AGIX در تلاش برای عبور از سطح ۰.۳۸۲ فیبوناچی در ۰.۲۸۷۷۶ دلار است و با قیمت ۰.۲۹۷۱۳ دلار معامله می‌شود.

با بررسی شاخص‌های تکنیکال، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) روی ۰.۲۸۱۵۱ دلار است که نشان‌دهنده تغییر احتمالی در احساسات بازار به نفع گاوها در کوتاه‌مدت است. با این حال متحرک نمایی ۵۰ روزه در حدود ۰.۳۱۷۷۱ دلار است که بالاتر از قیمت فعلی است و می‌تواند به عنوان یک سطح مقاومت بالقوه عمل کند. RSI در حدود ۵۱.۹۶ است که از ۴۹.۴۹ روز قبل افزایش یافته است. این افزایش در RSI بیانگر یک حرکت صعودی فزاینده است که نشان می‌دهد خریداران در حال به دست آوردن کنترل هستند.

هیستوگرام MACD از ۰.۰۰۶۳۹ به ۰.۰۰۷۲۶ افزایش یافته است. این تغییر به سمت بالا در هیستوگرام MACD نشان دهنده افزایش حرکت صعودی است. با توجه به قیمت فعلی ۰.۲۹۷۱۳ دلار و افزایش ۳.۵۷ درصدی تا کنون، معامله گران ممکن است از این حرکت صعودی استفاده کرده و تشویق به خرید بیشتر شوند. با این حال، باید توجه داشت که سطح Fib 0.236 در ۰.۳۰۲۲۹ دلار می‌تواند مقاومت قابل توجهی دربرابر رشد قیمت داشته باشد، متعاقبا متحرک نمایی ۵۰ روزه در ۰.۳۱۷۷۱ دلار و سپس ناحیه مقاومت افقی بین ۰.۳۲۵۵۵ دلار تا ۰.۳۴۱۵۴ دلار قرار می گیرد.

معامله گران باید سطح ۰.۳۸۲ فیبوناچی در ۰.۲۸۷۷۶ دلار را زیر نظر داشته باشند، که در صورت وقوع رکود بازار می‌تواند به عنوان حمایت فوری عمل کند. به طور کلی، AGIX با توجه به شاخص‌های فنی، حرکت صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد. معامله گران باید از سطوح مقاومت آتی آگاه باشند و اقدامات قیمت را از نزدیک برای سیگنال‌های احتمالی شکست یا برگشت کنترل کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx