تحلیل سولانا | پیشبینی قیمت SOL

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 594 نفر

سولانا (SOL) از اواسط ماه جولای طبق یک کانال نزولی حرکت کرده است و از بالاترین قیمت اخیر خود یعنی ۳۳ دلار به کمترین قیمت در حدود ۱۹.۴ دلار رسیده است. قیمت سولانا در زمان انتشار این مقاله در حدود ۲۰ دلار می‌باشد. در ادامه با تحلیل سولانا همراه ما باشید.

تحلیل سولانا

با پیروی از یک کانال نزولی، قیمت SOL به خوبی به خطوط کف و سقف و خط میانی این کانال واکنش نشان داده است. تقریبا هر رشد چشمگیر و پیوسته سولانا بعد از برخورد قمیت با کف کانال نزولی رخ داده است. در نزدیکی خط میانی درگیری‌های قیمتی وجود داشته و حتی قیمت در آخرین تلاش خود برای صعود دربرابر خط میانی این کانال شکست خورده است.

تحلیل سولانا

تحلیل سولانا در نمودار ۴ ساعته

خرید سولانا

درحال حاضر شکل کندل‌ها در نمودار ۴ ساعته نزولی به نظر می‌رسد و قیمت درحال حرکت به سوی کف کانال است. یک محدوده تقاضا مهم در برای SOL در حدود ۱۹ دلار قرار دارد که با باکس سبز رنگ مشخص شده است. کف کانال نزولی با این محدوده ادغام شده که بر اعتبار آن می‌افزاید. با رسیدن به این محدوده احتمال رخ دادن پامپ قیمت برای سولانا افزایش می‌یابد، درست مانند چیزی که در گذشته رخ داده است. با حمایت گاوها در این محدوده تقاضا، SOl می‌تواند به سوی تارگت اول خود در حدود ۲۴ دلار حرکت کند. بر روی دیگر سکه شکست محدوده ۱۹ دلاری قرار دارد. با ایجاد یک شکست معتبر در این محدوده ممکن است که سولانا برای مدتی در حدود ۱۶ دلار معامله شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد فیضی
میلاد فیضی
7 ماه ها قبل

اولین نفری هستم ک نظر مقدم این تحلیل بنظرم ماملا اشتباه است این خط اسن نشون این نظر من بمونه اینجا سول تا ۳ دلار ریزش میکنه

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx