پشتیبانی مرورگر بریو از دی اپ های سولانا

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پشتیبانی مرورگر بریو از دی اپ های سولانا طبق اطلاعیه منتشر شده، مرورگر متمرکز بر ارزهای دیجیتال بریو (Brave) پشتیبانی از دی اپ های (dApp) سولانا را به نسخه ۱.۴۱ خود اضافه کرده است. با تغییرات اعمال شده در این نسخه جدید، راه های بیشتری برای دسترسی به حوزه دیفای و وب 3 ایجاد خواهد […]

پشتیبانی مرورگر بریو از دی اپ های سولانا

پشتیبانی مرورگر بریو از دی اپ های سولانا

طبق اطلاعیه منتشر شده، مرورگر متمرکز بر ارزهای دیجیتال بریو (Brave) پشتیبانی از دی اپ های (dApp) سولانا را به نسخه ۱.۴۱ خود اضافه کرده است.

با تغییرات اعمال شده در این نسخه جدید، راه های بیشتری برای دسترسی به حوزه دیفای و وب 3 ایجاد خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازار توکن های NFT سولانا Magic Eden و اپلیکیشن موسیقی کریپتو Audius از جمله محبوب ترین دی اپ ها در اکوسیستم سولانا هستند.

در حال حاضر فقط نسخه دسکتاپ مرورگر بریو از این اپلیکیشن ‌ها پشتیبانی می‌ کند. طبق اطلاعیه منتشر شده، در آینده نزدیک این قابلیت به نسخه ‌های موبایل نیز افزوده خواهد شد.

گفتنی است که بریو در ماه نوامبر از همکاری خود با سولانا خبر داد. بدین ترتیب، این بلاکچین به بلاکچین پیش فرض بریو تبدیل شد.

در ژانویه، تعداد کاربرهای فعال بریو از 50 میلیون عبور کرد. این مرورگر که توسط برندان ایچ، مدیرعامل سابق موزیلا تأسیس شد، تقریباً پنج سال طول کشید تا به این نقطه عطف دست یابد.

اصلی ترین عامل جذابیت این مرورگر امکان دریافت پاداش در ازای تماشای تبلیغات است که بریو را به یک مرورگر محبوب تبدیل کرده است.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx