فروش برق بخاطر بدهی های استخراج توسط شرکت Stronghold

فروش برق بخاطر بدهی تسط شرکت ماینینگ بیت
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

شرکت ماینینگ بیت کوین Stronghold روز سه شنبه در یک اقدام سریع اعلام کرد که بدهی خود را بازسازی کرده و تصمیم دارد تمرکز خود را به فروش برق بر روی استخراج بیت کوین تغییر دهد.

این شرکت ۶۷.۴ میلیون دلار بدهی معوقه با NYDIG را با بازگرداندن حدود ۲۶۲۰۰ دستگاه ماینینگ حذف کرد. همچنین یک وام با WhiteHawk را بازسازی کرد و آن را به مدت ۳۶ ماه تبدیل کرد و تا ۲۰ میلیون دلار ظرفیت وام اضافی اضافه کرد.

تغییر ساختار بدهی زمانی اعلام شد که معدنچی زیان خالص ۴۰.۲ میلیون دلاری و کاهش ۱.۷ درصدی درآمد در سه ماهه دوم (۲۹.۲ میلیون دلار) در مقایسه با فصل قبل داشته است. تحلیلگرانی که توسط Factset مورد بررسی قرار گرفتند، انتظار زیان خالص ۸.۴ میلیون دلاری و درآمد ۳۰.۳ میلیون دلاری را داشتند.

این شرکت که مالک و اداره کننده دو کارخانه زغال سنگ زباله در پنسیلوانیا است، اکنون قصد دارد تا حداقل در چند ماه آینده اکثریت تولید برق خود را به شبکه بفروشد.

گرگ بیرد، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «زمانی که قیمت‌ها از هزینه متغیر برق ما کمتر است، می‌توانیم از شبکه خارج شویم و زمانی که قیمت‌های شبکه جذاب‌تر از اقتصاد استخراج بیت‌کوین است، می‌توانیم برق را به شبکه بفروشیم. اخیراً مورد دوم محقق شده است.

در طول این تماس گفت که این شرکت انتظار نداشت که تجارت برق حداقل برای چند سال “محرک معنادار ارزش” باشد. اما در حالی که حاشیه‌های استخراج بیت‌کوین در سال گذشته «فوق‌العاده» بود، از آن زمان شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین و افزایش قیمت‌های برق بوده است.

این شرکت در جریان این تماس گفت:

در حالی که سرمایه WhiteHawk را می توان برای خرید دکل های معدن استفاده کرد، این شرکت عجله ای برای پر کردن شکاف های باز مانده از بازسازی بدهی ندارد.

وقتی امروز به صرف سرمایه سرمایه گذار عزیزمان برای خرید ماینر فکر می کنیم، با احتیاط به فرصت ها فکر می کنیم، عقب می ایستیم و به دنبال نقاط دردناک می گردیم و صراحتاً به درس های گذشته فکر می کنیم. متیو اسمیت، مدیر مالی، گفت: نه ماه.

بیرد تاکید کرد که یکپارچگی عمودی همیشه یک “قطعه اساسی” در استراتژی شرکت بوده است. بیرد در بیانیه‌ای گفت: «با نگاهی به آینده، هدف ما این است که از موقعیت نقدینگی بهبود یافته خود برای سرمایه‌گذاری محتاطانه در ناوگان استخراج بیت‌کوین خود در زمانی که ممکن است بین قیمت و ارزش نابسامانی ایجاد شود، سرمایه‌گذاری کنیم.

به عنوان بخشی از بازسازی، شرکت همچنین اسکناس‌ها و ضمانت‌نامه‌های قابل تبدیل را از ۱۶ می ۲۰۲۲ اصلاح کرده است تا مبلغ اصلی موجود را به میزان ۱۱.۳ میلیون دلار در ازای کاهش قیمت اعتصاب ضمانت‌های معوق از ۲.۵۰ دلار به ۰.۰۱ دلار کاهش دهد. این شرکت این امکان را دارد که در چند سه ماهه آینده اوراق بهادار را به طور کامل خاموش کند.

این شرکت قبلاً در آخرین تماس درآمدی خود اعلام کرده بود که اگر رکود بازار فروش برق را از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر کند، فروش برق خود را به شبکه در نظر خواهد گرفت. بیرد در ادامه گفت: «اگر بیت کوین به طور متوسط ​​به کمتر از ۲۲۰۰۰ دلار برسد، ما به سمت فروش برق به شبکه می رویم که ما را از اکثر ماینرهای دیگر متمایز می کند.

stronghold

stronghold ابتدا برای پنج‌شنبه گذشته تماس‌های درآمدی سه‌ماهه دوم خود را برنامه‌ریزی کرده بود، اما آن را به تعویق انداخت و در ایمیلی به The Block گفت که “یک اعلامیه مهم را ارائه می‌کند که برای نهایی شدن به یک یا دو روز دیگر نیاز دارد.

” این شرکت در نهایت سه بار قبل از امروز گزارش درآمد خود را به تاخیر انداخت.

این شرکت در تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از روز سه شنبه گفت که این تاخیر عمدتا به دلیل مذاکرات مداوم با وام دهندگان آن است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx