انتقاد مدیرعامل کراکن از تحریم های Tornado cash

حمایت مدیر عامل کراکن از Tornado cash
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 345 نفر

رهبر کراکن از تورنادو کش دفاع می کند

جسی پاول از تحریم ها علیه تورنادو کش انتقاد کرده است

پاول امروز در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ استدلال کرد که افراد «حق حفظ حریم خصوصی مالی دارند» و گفت که بسیاری از مردم به دلایل قانونی از Tornado Cash استفاده می کنند.

او همچنین با اشاره به طرح مرکز کوین برای محاکمه خزانه داری و OFAC به دلیل آزادی بیان، این سوال را مطرح کرد که آیا تحریم ها از چالش قانون اساسی جان سالم به در خواهند برد.

با این حال، پاول معتقد است که واکنش جامعه ممکن است بیش از حد باشد. او گفت، اگرچه حذف کد GitHub Tornado Cash غیرضروری بود، اما او این رویدادها را نشانه‌ای از حمله گسترده‌تر به پروژه‌های منبع باز نمی‌داند.

در عوض، او پیشنهاد کرد که تحریم‌ها یک «واکنش تند و سریع» و «پاسخی عجولانه» به فروپاشی لونا بود و افزود که تنظیم‌کننده‌ها به قصد محافظت از مردم بیش از حد واکنش نشان دادند.

اظهار نظرات پاول

پاول همچنین تأیید کرد که، علی‌رغم مخالفت‌هایش، کراکن تراکنش‌های به آدرس‌های مربوط به آدرس‌های Tornado Cash را مسدود می‌کند. پاول به بلومبرگ گفت: «ما برداشت از هر آدرس مرتبط با تورنادو را ممنوع می‌کنیم و احتمالاً هرگونه وجوهی را که از آدرس تورنادو وارد می‌شود مسدود می‌کنیم.

مخالفت پاول با تحریم ها با توجه به مقاومت گذشته او در برابر مقررات بیش از حد انتظار می رود. او در ماه فوریه از اقدامات اضطراری دولت کانادا که مبادلات ارزهای دیجیتال را هدف قرار داده بود، انتقاد کرد. در همان ماه، او به درخواست میخائیلو فدوروف، معاون نخست وزیر اوکراین، از مسدود کردن حساب های روسیه خودداری کرد.

پاول تنها فردی نیست که از تحریم‌ها علیه تورنادو کش انتقاد می‌کند. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس و جرمی آلر، مدیر عامل Circle نیز از تحریم ها انتقاد کرده اند به این دلیل که آنها یک ابزار را هدف قرار می دهند تا یک شخص یا نهاد.

خزانه داری ایالات متحده برای اولین بار در ۸ اوت، آدرس های تورنادو کش را تحریم کرد. یکی از توسعه دهندگان، الکسی پرتسف، در ۱۲ اوت توسط مقامات هلندی در هلند دستگیر شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx