توکن دانشجویی “STC” گامی رو به جلو در فناوری ارزهای دیجیتال

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1890 نفر

توکن دانشجویی “STC” گامی رو به جلو در فناوری ارزهای دیجیتال

طبق بیانیه مطبوعاتی، یک تیم اختصاصی، یکی از جذاب ترین توکن های ابزاری با نام اختصاری “STC” را ایجاد کرد که گفته می شود روند کنونی دنیای ارزهای دیجیتال را تغییر خواهد داد و برای این فناوری گامی رو به جلو خواهد بود.

توکن “STC” از اول فوریه با عرضه اولیه اختصاصی خود در دسترس است و ارز دیجیتال اصلی آن بر روی پروژه بلاکچین “Student Coin” است.

 

چرا ارز دیجیتال “STC” یک ارز ویژه است؟

نکته ای که باعث می شود این ارز دیجیتال از سایر ارز ها برتر باشد، تمرکز آن بر مهمترین افراد در اقتصاد جهان، یعنی دانشجویان است.

چرا که دانشجویان نسل بعدی کارمندان هستند که موفقیت شرکتهای فعلی و آینده را رقم خواهند زد. برای همین با این اقدام، فرصتی برای آموزش بهتر به همه داده می شود، تا برای همه دسترسی به دانشگاه راحت باشد و برای تحصیل، از لحاظ مالی دغدغه ای نداشته باشند.

با اینکه راه حل هایی مانند وام بانکی یا وام دانشجویی مهیا هست اما از آنجا که سیستم بانکی با توجه به سود بالا می باشد، مردم اعتماد خود را به خدمات بانکی از دست دادند.

بنابراین، تیم این توکن دانشجویی راه حلی را ارائه داده است که وام های دانشجویی را غیر متمرکز می کند و با توکن های شخصی انجام می دهد.

 

توکن دانشجویی چگونه کار می کند؟

روند کار به این شکل است که دانشجو باید توکن شخصی خود را ایجاد کند و در بازار توکن دانشجویی با رمز شخصی خود قرار دهد. این توکن در بازار دانشجویی قرار می گیرد و سرمایه گذاران و معامله گران آنها را خریداری می کنند و پول حاصل از آن تا زمانی که دانشجو برای پرداخت شهریه نیاز دارد، به دانشجو داده می شود. 

حالا دانشجو پس از فارغ التحصیلی و یافتن شغل، بخشی از حقوقش برای بازپرداخت وام قفل می شود. 

لازم به ذکر است که دارندگان “STC” نیز به دلیل مشارکت، یک دوره سود دریافت می کنند.

این پروژه توسط بیش از ۵۰۰ دانشگاه برتر در سراسر جهان از جمله دانشگاه هاروارد، دانشگاه منچستر و دانشگاه کپنهاگ در حال انجام است.

اگرچه این طرح ۴۵ روز پیش آغاز شد، اما این تیم در حال حاضر بیش از ۸.۷ میلیون دلار “STC” جمع آوری و بیش از ۸۰ مرحله را تکمیل کرده است.

این توکن دانشجویی توسط یک تیم اختصاصی متشکل از ۴۴ نفر از ۱۲ کشور مختلف پشتیبانی می شود و آماده گسترش قابلیت و ایجاد راه حل های بهتر برای نیازهای جهان است. 

با ما همراه باشید با معتبرترین اخبار روز ارزهای دیجیتال.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx