برنامه‌های فوق العاده کاردانو برای سال ۲۰۲۲ میلادی

برنامه‌های فوق العاده کاردانو برای سال 2022 میلادی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1242 نفر

برنامه‌های فوق العاده کاردانو برای سال ۲۰۲۲ میلادی

امسال برای کاردانو بسیار پر مشغله بوده است; اما به نظر می‌رسد که همه چیز همچنان برای این شبکه به آرامی پیش می‌رود. با همه این اوصاف، کاردانو در حال ورود به یک سطح جدید در بلاکچین و صنعت رمزارزهاست.

چارلز این ساختار را برای کاردانو منبع باز (Open-source) در نظر گرفت و آن را به Linux Hyperledger تشبیه کرد. پروتکل‌های دیفای، تامین شده توسط قراردادهای هوشمند، در حدود ۲۶۰$ میلیون دارایی را در تمام بلاکچین‌ها ذخیره کرده‌اند.

در مورد کاردانو، این ویژگی جدید با استفاده از این ایده که شبکه کاملا در آپریل ۲۰۲۱ غیرمتمرکز شد، شکل گرفت. در سپتامبر، قراردادهای هوشمند راه اندازی شدند که مورد نیازترین ویژگی را برای رسیدن به میزبانی اپلیکیشن‌های دیفای فراهم کردند.

اپلیکیشن‌های عمومی دیفای

اگرچه هنوز اپلیکیشن‌های عمومی کاردانو بر وری این شبکه راه اندازی نشده است اما چارلز انتظار افزایش فعالیت‌های این شبکه را دارد. این قضیه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا در اکثر نقاط دنیا این شبکه طرفداران بسیاری دارد.

علاوه بر این، توکن بومی این شبکه، ADA از موقعیت بسیار خوبی در میان ده رمزارز برتر بازار قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله، ADA در جایگاه ۶ یعنی دقیقا قبل از سولانا قرار گرفته است. این رمزارز در قیمت ۱.۴۷$ معامله می‌شود و در حال حاضر ارزش بازار آن به ۵۰$ میلیارد رسیده است. این رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۵.۸% مواجه بوده است اما لازم به ذکر است که این رمز ارز در یک هفته اخیر توانسته است ۱۵.۸% ریکاوری قیمت داشته باشد.

پروپوزال بهبود کاردانو (CIP)

با این حال، توسعه دهندگان این شبکه در حال کار بر روی پروپوزال بهبود کاردانو و یک یادداشت جدید از آن هستند. در میان این پروپوزال، خلق یک کیف پول جدید به چشم می خورد. همچنین سیستم همتا به همتا (Peer-to-Peer) آن در حال آزمایش است. ویژگی همتا به همتا (P2P) به شبکه کاردانو این قابلیت رامی دهد که غیرمتمرکزتر شود و این امکان را برای تاییدکنندگان این شبکه فراهم می کند تا مستقیما بدون اینکه مجبور باشند به نودها (Nodes) از طریق IOG وابسته باشند به کار خود ادامه دهند.

با این وجود اگر برنامه‌هایی که چارلز هاسکینسون برای شبکه کاردانو در نظر گرفته است اتفاق بیفتد، برای این شبکه بسیار خوب خواهد بود و اگر همه چیز خوب پیش برود حتی می‌تواند بر قیمت ADA ‌نیز تاثیرات مناسبی بگذارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx