اضافه شدن شیبا اینو به دستگاه خودپرداز بیت‌کوین آو امریکا

اضافه شدن شیبا اینو به دستگاه خودپرداز بیت‌کوین آو امریکا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 856 نفر

اضافه شدن شیبا اینو به دستگاه خودپرداز بیت‌کوین آو امریکا

بنا به بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، بیت‌کوین آو امریکا (Bitcoin of America)  شرکت ارائه دهنده خودپردازهای رمزارزی، رمزارز شیبا اینو (SHIB) را به فهرست رمزارزهای مورد پذیرش خود اضافه کرد.

این خودپردازها امکان خرید و فروش بیت کوین و همچنین چندین آلت کوین از قبیل دوج کوین را فراهم کرده است. بیت کوین آو امریکا ماه گذشته پشتیبانی از بزرگترین میم کوین جهان یعنی دوج کوین را اعلام کرد که موجب افزایش قابل توجه قیمت این میم کوین شد.

در لحظه انتشار این خبر، شیبا اینو علیرغم انتشار این خبر رشد چندانی نداشت. این رقیب دوج کوین در حال حاضر ۷۰.۰۱ درصد با رکورد تاریخی خود فاصله دارد و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۷۱ دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

دستگاه‌های خودپرداز رمزارزی

دستگاه های خودپرداز رمزارزی مشابه دستگاه های خودپرداز عادی هستند. آنها معمولاً کارمزدهای دو رقمی دریافت می کنند که به طور قابل توجهی بالاتر از صرافی های رمزارزی است. شرکت بیت کوین آو امریکا سال گذشته از یک کیوسک جهانی رونمایی کرد که قابلیت های خودپرداز رمزارزی و سنتی را ارائه میکرد. این کیوسک‌های جهانی به کاربران امکان خریداری رمزارز از طریق پرداخت با کارت اعتباری را فراهم می کند.

براساس جدیدترین داده ها، شرکت بیت کوین آو امریکا دارای ۱،۸۴۱ دستگاه خودپرداز است که در سراسر ایالات متحده مستقر شده است.نصب دستگاه های خودپرداز هر سال شاهد افزایشی ۸۰ درصدی بوده است. ایالات متحده بیشتر این دستگاه ها را در خود جای داده است. در حال حاضر ۸۱٪ از دستگاه ها در این کشور نصب شده است.

در ایالات متحده، رشد خودپردازها بی نظیر بوده است. از ۱ مارس سال ۲۰۲۰ تعداد دستگاه ها ۱۷۷٪‌ رشد کرده، یا به عبارتی دیگر تا تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۱ تعداد خودپردازها از رقم ۴،۹۴۵ دستگاه به ۱۳،۶۹۹ دستگاه افزایش یافته است.انتظار می رود افزودن شیبا اینو منجر به افزایش میزان پذیرش این میم کوین شود. ماه گذشته، این توکن به فهرست رمزارزهای مورد پذیرش شرکت سینماهای زنجیره‌ای AMC اضافه شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx