سولانا جامانده ای با پتانسیل بالا

تحلیل سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 367 نفر

سولانا با پتانسیل بالا برای صعود

یک تحلیلگر معروف می‌گوید سولانا (SOL)، رقیت اتریوم باید ارزش بیشتری داشته باشد. همچنین معتقد است که بازارهای کریپتو به پایین‌ترین حد خود بازنمی‌گردند.

یک تحلیلگر محبوب رمزارز می‌گوید که او نسبت به پلتفرم قرارداد هوشمند سولانا دید  صعودی دارد و در عین حال معتقد است بیت‌کوین  قبلا به کف قیمتی خودش رسیده است.

در یک ویدیوی جدید یوتیوب، یک فرد ناشناس به نام مستعار InvestAnswers به ۴۴۳۰۰۰ مشترک خود گفت که شاخص های فعلی نشان می دهد که سولانا، رقیب اتریوم  کمتر از ارزش واقعی اش ارزش گذاری شده است.

زمانی که سولانا را با اتریوم مقایسه می‌کنم، از نظر فنی، باید بسیار بالاتر از ارزش نسبی فعلی اش باشد. و دوباره، ما فقط به داده ها در اینجا نگاه می کنیم. ما به آمار و ارقام نگاه می کنیم، به شاخص ها نگاه می کنیم، همه چیز را اندازه می گیریم. من اینطوری تصمیم می گیریم. هیچ چیزی در مورد احساسات مردم و نوع نگرش آن ها و دین و مذهب آن ها  برای ما مهم نیست. ما فقط به داده ها نگاه می کنیم.

تحلیل بیت کوین

علاوه بر سولانا در مورد بیت کوین، این تحلیلگر می گوید جریان پول از سوی مؤسسات و «هوشمندترین تخصیص دهندگان سرمایه در جهان» نشان می دهد که بیت کوین قبلاً از پایین ترین سطح بازار نزولی اخیر خود عبور کرده است. این تحلیلگر معروف می گوید ۸۰ تا ۹۰ درصد مطمئن است که بیت کوین به پایین ترین حد اخیر خود بازنمی گردد.

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۴۱۴۸ دلار معامله می شود. بیت کوین با ۰.۶ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته همراه بوده است.

سولانا  در زمان نوشتن این مقاله با قیمت ۴۳.۸۷ دلار معامله می شود. سولانا با کاهش ۲.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در رده نهم بازار قرار دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx