3 ارز دیجیتال برتر برای سرمایه‌گذاری پس از ریزش بازار

انتشار 1 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر معروف، لیستی از آلت کوین‌هایی را که ممکن است پس از آخرین ریزش بازار، قوی‌تر بازگردند، به اشتراک گذاشته است. این دیدگاه تحلیلی در حالی منتشر می‌شود که بازار ارز دیجیتال پس از اصلاح اخیر که بیت کوین را به عمق ۴۹ هزار دلار کشاند، در حال بازیابی است. تعدیل […]

3 ارز دیجیتال برتر

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر معروف، لیستی از آلت کوین‌هایی را که ممکن است پس از آخرین ریزش بازار، قوی‌تر بازگردند، به اشتراک گذاشته است. این دیدگاه تحلیلی در حالی منتشر می‌شود که بازار ارز دیجیتال پس از اصلاح اخیر که بیت کوین را به عمق ۴۹ هزار دلار کشاند، در حال بازیابی است.

تعدیل پرتفوی، یک روش رایج در سرمایه‌گذاری است که به خصوص در بازارهای پرنوسان ارزهای دیجیتال بسیار کاربرد دارد. برای کاهش ریسک و افزایش احتمال موفقیت، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای معمولاً به متنوع سازی سبد سرمایه‌گذاری، داشتن یک برنامه خروج مناسب و کاهش میانگین دلاری رو می‌آورند. برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری، برخی از آلت کوین‌ها می‌توانند انتخاب بهتری باشند. تحلیلگر مشهور بیت کوین و ارزهای دیجیتال، در آخرین پست توییتری خود به برخی از آلتکوین‌های مناسب برای خرید اشاره کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

آلت کوین های برتر از نگاه تحلیلگر محبوب کریپتو

مایکل ون دی پوپ نحوه عملکرد آلت کوین‌ها پس از اصلاح اخیر بازار را بررسی می‌کند. او خاطرنشان می‌کند که دیفای اتریوم نسبت به توکن‌های دیفای سولانا با قدرت بیشتری بازگشته است که پتانسیل اکوسیستم مربوطه را نشان می‌دهد. او همچنین عملکرد قابل توجه در دسته‌های میم کوین، هوش مصنوعی و دی‌پین (DePIN) را مورد بررسی قرار داده است.

تحلیل ارزهای دیجیتال

ون دی پوپ در توییتی نوشت:

اگر بخواهیم به داده‌ها نگاه کنیم، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در حال حاضر، بخش‌های هوش مصنوعی و دی‌پین (DePIN)، میم کوین‌ها یا دیفای اتریوم است. به عبارت ساده‌تر، بهتر است روی ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنیم که اخیراً بیشترین رشد را داشته‌اند. چرا؟ چون معمولاً این روند ادامه پیدا می‌کند. وقتی بازار نوسانی می‌شود، سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند به سمت ارزهایی بروند که بیشترین هیجان و بازده را داشته باشند.

بیت‌تنسور (TAO): پتانسیل رشد ۵ تا ۱۰ برابری

این تحلیلگر پیش‌بینی کرده است که توکن مبتنی بر هوش مصنوعی، بیتنسور (TAO)، پس از افزایش ۷۰ درصدی از کف قیمت اخیر، پتانسیل رشد ۵ تا ۱۰ برابری دارد. این افزایش ناگهانی توجه بسیاری از معامله‌گران را به خود جلب کرده است.

مایکل ون دی پوپ تنها تحلیلگر خوش‌بین نیست. سایر کارشناسان نیز با توجه به عملکرد قوی بیتنسور، پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال همچنان رشد خواهد کرد و آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانند.

لاکی، یک سرمایه‌گذار باتجربه بیت کوین، می‌گوید: «اگر به دنبال افزایش قابل توجهی در پرتفوی خود هستید، ارز دیجیتال TAO ممکن است انتخاب خوبی باشد. در حال حاضر، ارزش بازار آن به رقم چشمگیر ۲ میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده عملکرد قوی و پتانسیل بالای TAO است.»

در همین حال، بیتنسور پیشرو در بخش هوش مصنوعی است که باعث تغییر احساسات بازار از نزولی به صعودی شده است. این تغییر به دلیل افزایش تقاضای جهانی برای فناوری‌های هوش مصنوعی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان می‌دهد که گاوها کنترل بازار را در دست دارند، زیرا RSI بالای سطح ۵۰ باقی مانده است.

ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت آوه (AAVE)

مایکل ون دی پوپ به آوه نیز به عنوان یک دارایی امیدوارکننده اشاره کرده و حرکت قابل توجه آن در برابر بیت کوین و تشکیل سقف‌های بالاتر در برابر ارز دیجیتال تتر را مورد توجه قرار داده است که هر دو نشانه‌ای از رشد قدرت خرید هستند. او اشاره کرد که آوه در یک فاز تثبیت افقی قرار دارد، بدون کاهش قیمت قابل توجه، که به نظر او یک شاخص قوی است.

علاوه بر چشم‌انداز تکنیکال صعودی، معیارهای آن‌چین برای آوه نیز مطلوب هستند. بلاکچین آوه دارای ارزش کل قفل شده (TVL) حدود ۱۱.۵ میلیارد دلار در برابر ارزش بازاری بیش از ۱.۴ میلیارد دلار است. این ارزش‌گذاری پتانسیل صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد.

تحلیل ارز دیجیتال

همچنین آوه دائو به تازگی اولین وام ۱۰۰ میلیون دلاری مبتنی بر بازدهی را به همراه شرکای کلیدی خود راه‌اندازی کرده است. این اقدام که نشان‌دهنده نحوه‌ی انقلاب فرایند توکن‌سازی و فناوری بلاکچین در صدور و مدیریت اوراق قرضه و اوراق بهادار است، می‌تواند برای ارز دیجیتال AAVE خبر خوبی باشد.

پیش‌بینی قیمت آئِوو (AEVO)

مایکل ون دی پوپ همچنین به آئوو (AEVO) به عنوان یک رمزارز امیدوارکننده اشاره کرده و به پیش‌بینی‌ها و بازار معاملات آپشن آن اشاره می‌کند. از نظر تکنیکال، او به واگرایی صعودی در شاخص قدرت نسبی (RSI) اشاره می‌کند که در آن RSI پایین‌تر از کف‌های قیمتی قرار دارد که این موضوع نشان‌دهنده رشد قدرت خرید است.

ون دی پوپ همچنین یک الگوی گوه نزولی را در نمودار روزانه آئوو شناسایی کرده است که نشان‌دهنده یک شکست احتمالی به سمت بالا است. این الگو به طور گسترده به عنوان یک سیگنال بازگشتی صعودی شناخته می‌شود که زمانی تأیید می‌شود که قیمت خط روند بالایی را بشکند. هدف سود برای این الگو معمولاً با اضافه کردن حداکثر فاصله بین خطوط روند بالا و پایین به نقطه شکست محاسبه می‌شود.

ارز دیجیتال AEVO

این تحلیلگر هیچ پروژه‌ای را در دسته دی‌پین (DePIN) برجسته نکرد. با این حال، کارشناسان در حال حاضر به ارزهای دیجیتال لومرین (LMR)، دسترا نتورک (DSYNC)، AIOZ نتورک (AIOZ)، استورکس نتورک (SRX) و استورج (STORJ) نگاه می‌کنند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx