معامله گران اکنون نسبت به اتریوم خنثی هستند

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

لیکویید شدید در اتریوم قیمت را به کف چهار ماهه آن رساند

قیمت اتریوم بین ۷ و ۹ نوامبر پس از لیکویید ۲۶۰ میلیون دلاری قراردادهای آتی (خریداران) تقریباً ۳۳ درصد کاهش یافت. معامله گرانی که از اهرم استفاده می کردند شگفت زده شدند زیرا نوسان قیمت بیشترین تأثیر را از ۱۸ اوت در مبادلات مشتقه ایجاد کرد.

سطح قیمت ۱۰۷۰ دلار معامله شده در ۹ نوامبر پایین ترین سطح از ۱۴ جولای بود و ۴۴ درصد اصلاح در سه ماه گذشته را نشان داد. این حرکت نامطلوب قیمت به ورشکستگی صرافی FTX در ۸ نوامبر پس از توقف برداشت مشتریان نسبت داده شد.

شایان ذکر است که یک پمپ ۱۰.۳٪ در ۱ ساعت در ۸ نوامبر، بلافاصله قبل از اصلاح شدید اتفاق افتاد. این اقدام قیمت حرکات بیت کوین را تقلید کرد، زیرا ارز دیجیتال پیشرو با جهش سریع به ۲۰۷۰۰ دلار مواجه شد اما بعداً در یک پنجره ۳ ساعته به ۱۷۰۰۰ دلار کاهش یافت.

قائم مقام قبلی در زمینه منافع باز قراردادهای آتی، رابطه پنهان و سمی با Alameda Research، یک صندوق تامینی و شرکت تجاری تحت کنترل سم بنکمن فراید داشت.

سوالات متعددی از ورشکستگی FTX و Alameda Research به وجود می‌آید که به مقررات و سرایت مربوط می‌شود. به عنوان مثال، کریستین جانسون، کمیسیونر کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) در ۹ نوامبر گفت که مورد اخیر نشان می دهد که این بخش به نظارت بیشتری نیاز دارد. علاوه بر این، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر استیبل کوین، سعی کرد با انتشار پستی در توییتر، شایعات قرار گرفتن در معرض FTX و Alameda Research را خاموش کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx