توطئه رئیس SEC و مدیرعامل صرافی FTX برای مجوز انحصاری

صرافی FTX و SEC
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 476 نفر

توطئه رئیس SEC و مدیرعامل صرافی FTX برای مجوز انحصاری

قانونگذار ایالات متحده مدعی است که گری جنسلر، رئیس SEC، در تلاش برای کمک به صرافی FTX برای «به دست آوردن انحصار نظارتی» بر کریپتو بوده است.

تام ایمر، نماینده مینه‌سوتا می‌گوید دفتر او در حال بررسی اتهامات مربوط به توطئه بین رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و صرافی ارز دیجیتال FTX است.

به گفته ایمر، دفتر او گزارش‌هایی دریافت کرد مبنی بر اینکه گری جنسلر، رئیس SEC به صرافی FTX  و مدیر عامل آن، کمک می‌کند تا یک انحصار نظارتی در فضای کریپتو بدست آورند.

قبل از ورشکستگی، صرافی FTX  مستقر در باهاما در کنار بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان حضور داشت. “جالب هست. گری جنسلر در حالی به رسانه‌ها می‌رود که گزارش‌هایی به دفتر من نشان می‌دهد که او به سم بنکمن فراید و FTX  کمک می‌کند تا بر روی خلأهای قانونی برای به دست آوردن یک انحصار نظارتی کار کنند. این قانونگذار هیچ دلیلی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرده است اما می گوید که دفتر وی در حال انجام تحقیقات در این زمینه است.

“ما در حال بررسی این موضوع هستیم.”

ایمر این بیانیه را در توییتر پس از مصاحبه جنسلر در Squawk Box CNBC منتشر کرد، جایی که او در مورد سقوط صرافی FTX و بازوی تجاری آن، آلامدا ریسرچ اظهار نظر کرد.

این یک دنیای بسیار بهم پیوسته در کریپتو با چند بازیکن متمرکز در وسط است و یکی از آن بازیکنان متمرکز ترکیبات سمی از عدم افشای اطلاعات، پول مشتری، اهرم زیاد، یعنی قرض گرفتن، و سپس تلاش برای سرمایه گذاری در زمانی است که بازارها به او اعتراض کردند، به نظر می رسد که بسیاری از مشتریان پول خود را از دست داده اند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx