قیمت بیت کوین و رابطه آن با احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات

انتشار 2 هفته قبل
آنچه می‌خوانید...

برخلاف تصور عمومی که رابطه مستقیمی بین قیمت بیت کوین (BTC) و احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد، داده‌های بازار چنین ارتباطی را تأیید نمی‌کنند. تحلیل شرکت فالکون‌اکس از تغییرات سه‌روزه قیمت بیت کوین و احتمال پیروزی ترامپ در بازارهای شرط‌بندی بین ۱ ژوئن تا ۱۵ اوت (۱۲ خرداد تا […]

قیمت بیت کوین

برخلاف تصور عمومی که رابطه مستقیمی بین قیمت بیت کوین (BTC) و احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد، داده‌های بازار چنین ارتباطی را تأیید نمی‌کنند. تحلیل شرکت فالکون‌اکس از تغییرات سه‌روزه قیمت بیت کوین و احتمال پیروزی ترامپ در بازارهای شرط‌بندی بین ۱ ژوئن تا ۱۵ اوت (۱۲ خرداد تا ۲۵ مرداد)، هیچ روند یا همبستگی مشخصی را نشان نمی‌دهد. مدیر تحقیقات فالکون‌اکس معتقد است عوامل مختلفی مانند سیاست‌های پولی آمریکا و نگرانی‌های مربوط به عرضه آینده، بر قیمت‌ها تأثیرگذارند. با افزایش نزدیکی کامالا هریس به ترامپ در زمینه ارزهای دیجیتال، انتخابات پیش رو می‌تواند به یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار بر قیمت بیت‌کوین تبدیل شود. مدیر تحقیقات فالکون‌اکس اضافه می‌کند که با نزدیک شدن به روز انتخابات، دیدن واکنش قیمت بیت‌کوین به اخبار انتخابات جالب خواهد بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx