ممنوعیت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به این زودی‌ها رخ نخواهد داد

ارزهای دیجیتال کنگره آمریکا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده به این زودی‌ها رخ نخواهد داد

برد شرمن، نماینده دموکرات ها به لس آنجلس تایمز گفت که ارزهای دیجیتال «به این زودی» در ایالات متحده ممنوع نمی شوند. رئیس کمیته خدمات مالی مجلس در مورد حمایت از سرمایه‌گذاران ادعا می‌کند که دولت ایالات متحده ارزهای دیجیتال را زمانی که هنوز در ابتدای راه بود ممنوع نکرده است، زیرا آن را بی‌اهمیت می‌دانستند.

اما اکنون، پول و لابی بیش از حد پشت این صنعت وجود دارد. از این رو، ممنوعیت بیت کوین برای آینده قابل پیش‌بینی غیرممکن است. این سیاستمدار کالیفرنیایی نگران سوء استفاده مجرمان از کریپتو است. همانطور که توسط برخی رسانه ها گزارش شده است، او بارها اعلام کرده است که ارزهای دیجیتال تروریسم و ​​سایر فعالیت های مجرمانه را تسهیل می کند. شرمن بارها خواستار ممنوعیت کلی دارایی های دیجیتال شده است و به سرسخت ترین منتقد این صنعت در کنگره تبدیل شده است.

او ادعا کرد که ارزهای دیجیتال از حمایت «آنارشیست‌هایی» برخوردار هستند که از فرار مالیاتی حمایت می‌کنند. در ماه جولای، شرمن حامیان ارز دیجیتال ریپل را پس از بیان اینکه توکن بحث برانگیز به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده است، عصبانی کرد. ممنوعیت تورنادوکش در حالی که دولت ایالات متحده نزدیک به اعمال ممنوعیت کلی برای رمزارزها نیست، پروتکل بحث برانگیز تورنادو کش را در ماه گذشته ممنوع کرد و باعث به هم ریختن لابی‌گران کریپتو شد. وزارت خزانه داری پس از اینکه هکرهای کره شمالی مکرراً از آن برای شستشوی ارزهای دیجیتال دزدیده شده استفاده کردند، سرویس محبوب اختلاط رمزارزها را به عنوان یک «تهدید مهم» برای امنیت ملی شناسایی کرد.

شرمن تورنادو کش را به عنوان یک موضوع نگران کننده عنوان کرد. این ممنوعیت نشان می‌دهد که دولت ایالات متحده علی‌رغم تلاش‌های لابی‌گری قوی، همچنان می‌تواند رمزارزها را ممنوع کند. با این حال، در کنگره مقاومت هایی وجود دارد.

نظر حامیان رمزارزها در کنگره

تام ایمر، جمهوری خواه دوستدار ارزهای دیجیتال، درخواست توضیح از وزارت خزانه داری در مورد تحریم های تورنادو کش را آغاز کرد که می تواند پیامدهای گسترده ای برای صنعت کریپتو داشته باشد. اکتبر گذشته، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که تنظیم مقررات رمزارزها مناسب است، اما او ممنوعیت تمام عیار این حوزه را رد کرد. با این اوصاف، پاول در ماه مارس امسال ارزهای دیجیتال را به عنوان «وسیله‌ای برای احتکار» توصیف کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx