فدرال رزرو یک تیم تخصصی ارز دیجیتال تشکیل می‌دهد

فدرال رزرو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 334 نفر

به گفته یکی از مقامات فدرال رزرو، با افزایش نگرانی‌های بانک مرکزی در مورد استیبل کوین‌های غیرقانونی، فدرال رزرو ایالات متحده قرار است یک “تیم تخصصی از کارشناسان” ایجاد کند تا با پیشرفت های صنعت ارزهای دیجیتال همراه باشد.

مایکل بار، معاون نظارت بر مؤسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون در واشنگتن در ۹ مارس اعتراف کرد که کریپتو می‌تواند «اثری دگرگون‌کننده» بر سیستم مالی داشته باشد، اما افزود که «مزایای نوآوری تنها در صورتی قابل تحقق است که نرده‌های محافظ مناسب وجود داشته باشد.”

به گفته بار، تیم جدید ارزهای دیجیتال به فدرال رزرو کمک می‌کند «از پیشرفت‌های جدید بیاموزد و مطمئن شود که در زمینه نوآوری در این بخش به‌روز هستیم». او اضافه کرد:

«نوآوری همیشه به سرعت انجام می‌شود، اما زمان می‌برد تا مصرف‌کنندگان آگاه شوند که هم می‌توانند از این محصولات مالی جدید سود به دست آورند و هم ضرر کنند.»

در همین حال، بار اشاره کرد که مقررات باید یک “فرایند مشورتی” باشد تا اطمینان حاصل شود که تعادل بین مقررات بیش از حد که “نوآوری را خفه می کند” و مقررات ناقصی که “به خانواده ها و سیستم مالی آسیب قابل توجهی وارد می کند” حاصل می شود. یکی از زیرمجموعه‌های کریپتو که بار به عنوان یک نقطه نگرانی برجسته کرد، استیبل کوین‌ها بود.

او گفت که دارایی‌هایی که پشتوانه بسیاری از استیبل کوین‌های در گردش هستند، نقدشوندگی ندارند، به این معنی که در صورت نیاز، نقد کردن آنها برای تامین نقدینگی دشوار است. وی استدلال می‌کند:

“این عدم تطابق در ارزش و نقدینگی دستور العمل یک بانکداری کلاسیک است.”

او معتقد است که اگر استیل کوین ها توسط فدرال رزرو تنظیم نشوند، هر گونه پذیرش گسترده آن‌ها می تواند خانواده‌ها، مشاغل و اقتصاد گسترده تر را در معرض خطر قرار دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx