ویتالیک بوترین: می‌دانستم که بازار گاوی به پایان می‌رسد

ویتالیک بوترین
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

در مصاحبه اخیر با نوآ اسمیت، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، ادعا می‌کند که می‌دانسته بازار صعودی ارزهای دیجیتال در نهایت به پایان خواهد رسید. بسیاری از مردم فکر می کردند که قیمت های بالا “نورمالِ جدید” است، اما بوترین می دانست که این حباب خواهد ترکید. بوترین ادعا می کند که بازار گاوی قبلی بیش از حد گسترش یافته بود زیرا تقریباً یک سال و نیم ادامه داشت. او خاطرنشان کرد که حباب های کریپتو معمولا تا ۹ ماه دوام می آورند.

در همان زمان، برنامه نویس کانادایی شدت آخرین اصلاح قیمت را رد کرده و آن را به “دینامیک چرخه ای” تشبیه کرده است. به گفته ویتالیک بوترین، قیمت‌های پایین کریپتو نشان‌دهنده هیچ گونه نقص اساسی در بازار ارزهای دیجیتال نیست.
بنیانگذار اتریوم، ترا (یک پروژه بلاک چین محبوب که در اوایل سال جاری شکست خورد) را به عنوان نمونه ای از یک مدل کسب و کار ناپایدار نامید که تنها در بازار صعودی توانست موفق شود. قیمت اتریوم ۶۷.۴۴ درصد نسبت به اوج رکورد خود کاهش یافته است و در تلاش برای بهبودی قبل از ادغام است.

بوترین معتقد است که نوسانات بیت کوین در بلندمدت به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. با این حال، هنوز مشخص نیست که این ارز دیجیتال با چه قیمتی قادر به تثبیت خواهد بود زیرا باید دید که آیا بخش ارزهای دیجیتال موفق به کسب مشروعیت اصلی خواهد شد یا خیر.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx