قرارداد 1 میلیارد دلاری وویجر با Binance.US

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

وویجر دیجیتال (Voyager Digital Holdings)، شرکت وام‌دهنده ورشکسته ارزهای دیجیتال، قراردادی را با دولت فدرال ایالات متحده منعقد کرده است که بر اساس آن به وو‌یجر اجازه داده شد تا در معامله‌ای یک میلیارد دلاری دارایی‌های خود را به بایننس ایالات متحده بفروشد. با تشکیل پرونده‌ای در 19 آوریل در دادگاه منطقه نیویورک وویجر، کمیته […]

وویجر

وویجر دیجیتال (Voyager Digital Holdings)، شرکت وام‌دهنده ورشکسته ارزهای دیجیتال، قراردادی را با دولت فدرال ایالات متحده منعقد کرده است که بر اساس آن به وو‌یجر اجازه داده شد تا در معامله‌ای یک میلیارد دلاری دارایی‌های خود را به بایننس ایالات متحده بفروشد.

با تشکیل پرونده‌ای در 19 آوریل در دادگاه منطقه نیویورک وویجر، کمیته رسمی بستانکاران بدون تضمین و دولت ایالات متحده توافق کردند که معامله بایننس برای خرید دارایی‌های دیجیتال وویجر می‌تواند طبق برنامه پیش برود.

در این پرونده آمده است که:
«دولت می‌تواند به کار بر روی درخواست تجدیدنظر در مورد آنچه که ادعا می‌کند مقرراتی است که به وویجر اجازه می‌دهد از برخی مسئولیت های قانونی مصون بماند، ادامه دهد.»

پیش از این قرارداد، توافقات با Binance.US پس از درخواست دولت ایالات متحده برای توقف اضطراری توسط یک قاضی فدرال به طور موقت متوقف شد.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx