صرافی دربیت معاملات اسپات بدون کارمزد را اضافه می‌کند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دربیت (Deribit)، بزرگترین صرافی آپشن ارزدیجیتال در جهان، در حال ورود به فضای معاملات اسپات است. این شرکت اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که در 24 آوریل یک صرافی با کارمزد صفر راه اندازی می‌کند. این حرکت اندکی پس از پایان کمپین معاملاتی اسپات این شرکت در اواخر ماه گذشته انجام شد. لوک استریجرز، مدیر […]

صرافی دربیت

دربیت (Deribit)، بزرگترین صرافی آپشن ارزدیجیتال در جهان، در حال ورود به فضای معاملات اسپات است. این شرکت اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که در 24 آوریل یک صرافی با کارمزد صفر راه اندازی می‌کند. این حرکت اندکی پس از پایان کمپین معاملاتی اسپات این شرکت در اواخر ماه گذشته انجام شد.

لوک استریجرز، مدیر ارشد تجاری صرافی دربیت، به دیبلاک گفت: “ما در چند ماه گذشته روی اجرای راه حل معاملات اسپات کار کرده‌ایم. ما اکنون می‌توانیم طیف کاملی از فرصت‌های معاملاتی را به مشتریان ارائه دهیم که هم مشتقات و هم معاملات اسپات را در بر می‌گیرد.”

در هنگام راه اندازی، دربیت معاملات اسپات را با سه جفت ارز BTC/USDC، ETH/USDC و ETH/BTC ارائه می‌دهد. به گفته استریجرز ممکن است رمزارزهای بیشتری را لیست کند، اما کارمزد صفر در دراز مدت دوام نخواهد داشت. او گفت که تجارت آزاد “برای آینده قابل پیش بینی” وجود خواهد داشت.

داده‌های صرافی دربیت

ورود صرافی دربیت به معاملات اسپات هفت سال پس از شروع به کار این صرافی انجام می شود. بر اساس اطلاعات داشبورد دیبلاک، این صرافی در حال حاضر پیشرو در بازار آپشن ارزهای دیجیتال است؛ با بیش از 90٪ سهم از علاقه باز در معاملات بیت کوین و اتر.

سال گذشته، دربیت شرایط چالش‌برانگیزی را پشت سر گذاشت، زیرا مجبور شد پوزیشن‌های Three Arrows Capital (3AC) ورشکسته را لیکوئید کند. به نوبه خود، Deribit ضربه “کوچکی” خورد و بعداً 40 میلیون دلار از سهامداران فعلی جمع آوری کرد.

ارزش شرکت در دور مالی قبلی خود در آگوست 2021، 2.1 میلیارد دلار بود. استریجرز در آن زمان گفت که ارزش گذاری اساساً بی ربط است، زیرا جذب سرمایه از سوی سرمایه گذاران موجود انجام شده است.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx