گسترش Crypto.com در کره جنوبی

گسترش صرافی معروف در کره
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 400 نفر

 

سایت کریپتو یکی از سریع ترین پلتفرم های تجارت دارایی دیجیتال در حال رشد در جهان است. اخیراً در مورد خریدهای خود در کره جنوبی صحبت کرده است که به برنامه توسعه Crypto.com در کره جنوبی کمک می کند.

پلت فرم معاملات بر این باور است که فروپاشی بازار را می توان خود در سال جاری معکوس کرد.

اکنون دسترسی خود را به بخش کریپتو و پرداخت در کره جنوبی تضمین کرده است و از این طریق، برنامه های توسعه در کره جنوبی را تقویت می کند. این اتفاق پس از تصاحب دو شرکت توسط این شرکت رخ داد.

Crypto.com برای ثبت نام تحت قانون تراکنش های مالی الکترونیکی کشور و ارائه دهنده دارایی های مجازی، شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت کره جنوبی PnLink و شرکت تبادل دارایی مجازی OK-BIT را خریداری کرده است.

در این بیانیه آمده است که پلتفرم معاملاتی از ارزش یا مبلغ معامله به همراه موانعی که ممکن است صرافی در حالی که در تلاش برای ارائه طیف وسیعی از خدمات در کره جنوبی از سر می‌پرداخت صحبتی نکرده باشد.

اعلامیه در مورد گسترش و خرید در “هفته بلاک چین ۲۰۲۲” اعلام شد

در طول هفته بلاک چین، پلتفرم معاملاتی فاش کرد که ارائه دهنده خدمات پرداخت و ارائه دهنده دارایی خدمات مجازی را نیز خریداری کرده است.

مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی اکنون به پلتفرم معاملاتی اجازه می‌دهد تا خدمات مبادله و نگهداری دارایی دیجیتال را ارائه دهد.

این خدمات که در بازار کریپتو به سرعت در حال ارائه شدن هستن باید مطابق با قوانین مربوط به ایمنی و قابلیت اطمینان تراکنش های مالی الکترونیکی کره جنوبی باشند.

اریک آنزیانی، مدیر عامل Crypto.com اشاره کرد

ما در تلاش هستیم تا بتوانیم برخی از پیشنهادات خود را به بازار کره بیاوریم و همچنین با شرکای اینجا که در خط مقدم بازی و سرگرمی هستند همکاری کنیم.

کره جنوبی شاهد افزایش نرخ پذیرش دارایی های دیجیتال بوده است که به این معنی است که این شرکت ها کره جنوبی را به عنوان مکانی برای رشد در نظر می گیرند.

فروپاشی اکوسیستم ۴۰ میلیارد دلاری Terraform Labs ضربه بزرگی به سرمایه گذاران خرده فروشی بوده است. اعتماد سرمایه گذاران خرد به طور قابل توجهی به دلیل این سقوط پایین مانده است.پاتریک یون، مدیر کل شعبه کره جنوبی Crypto.com اشاره کرده است که گسترش پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال، نه تنها به تکامل بیشتر و تقویت تجارت در کره کمک می کند، بلکه از ایجاد و توسعه بیشتر اکوسیستم وب ۳.۰ ما نیز پشتیبانی می کند.

این آخرین اعلامیه پایان روند توسعه در سال ۲۰۲۲ است

Crypto.com موفق شده است کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس را در اختیار بگیرد و تنها دو هفته پیش، این شرکت در ماه ژوئن مرجع تنظیم دارایی های مجازی دبی را دریافت کرد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید، این شرکت مبلغ معامله را فاش نکرد و مجموعه کامل خدمات را در ژوئن روشن کرد.

Crypto.com گزارش داده بود که مقامات پولی سنگاپور مجوز اولیه برای شروع ارائه خدمات در پرداخت های دیجیتال را ارائه کرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx