تریدینگ ویو چیست و چه کاربردی دارد؟

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۴ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 434 نفر

در دنیای سرمایه گذاری، تریدینگ ویو (Trading view) یک ابزار ضروری است. امروزه تریدینگ و‌یو به دلیل سیستم نموداری قوی و ویژگی‌های متعدد خود، به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای دنبال کردن داده‌های بازارهای مالی، چه سنتی و چه مدرن و غیرمتمرکز، در نظر گرفته می‌شود. در این مقاله، تریدینگ ویو را به همراه قابلیت‌های متعدد آن به شما معرفی خواهیم کرد.

تریدینگ ویو چیست؟

ترید‌ینگ ویو یک پلتفرم ردیاب داده و نموداری است که داده‌های قیمتی را تقریباً از هر بازار مالی مانند بازار سهام، کالاها، ارز دیجیتال، فارکس و غیره ارائه می‌کند. تریدینگ ویو با رابط کاربری راحت و ساده خود توسط میلیون ها معامله‌گر استفاده می‌شود و بازخوردهای مثبت بسیاری را دریافت کرده است. تر‌یدینگ ویو همچنین برای معامله گران حکم یک شبکه اجتماعی را دارد. معامله گران و سرمایه گذاران با استفاده از پلتفرم تریدینگ ویو می‌توانند در مورد بازار بحث و تبادل نظر کنند و پیش بینی و تحلیل‌های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

تریدینگ ویو چیست

تریدینگ و‌یو یک پلتفرم ردیاب داده و نموداری است

تریدینگ و‌یو برای چه مواردی استفاده می شود؟

تر‌یدینگ ویو معمولا برای مشاهده قیمت دارایی های متعدد، دنبال کردن وضعیت بازار، ترید، معاشرت با سایر کاربران و تحلیلگران در بازار مالی و سایر موارد قابل توجه دیگر که به آن‌ها اشاره می‌کنیم، استفاده می شود. تریدینگ ویو می تواند برای شما به عنوان یک کاربر، به روش های زیر مفید باشد:

  • یک سیستم نموداری قوی
  • یک غربالگر کامل داده‌های بازار سهام و ارزهای دیجیتال
  • یک سیستم هشدار دهنده برای اطلاع شما از تغییرات قیمتی
  • جامعه ای پر رونق که در آن معامله گران و سرمایه گذاران می توانند ایده های تجاری و سرمایه گذاری را مبادله کنند
  • اسکریپت هایی که می توان آن ها را برای ایجاد شاخص و ابزارهای منحصر به فرد تغییر داد
  • دسترسی به طیف گسترده ای از بازارهای جهانی

چرا باید از تریدینگ ویو استفاده کنید؟

پیش از این، معامله گران مجبور بودند از طریق نرم افزارهای ارائه شده توسط خود صرافی‌ها و بروکرها به نمودارهای قیمت دسترسی داشته باشند. این نرم افزارهای نموداری عمدتاً منسوخ و فاقد ابزارهای پیشرفته بودند. اگر تا به حال در بازارهایی مانند بورس یا فارکس معامله کرده باشید، قطعا متوجه این موضوع شده‌اید. Amibroker اغلب توسط تریدرهای بازار سهام به عنوان یک نرم افزار واسطه برای تجزیه و تحلیل قیمت‌ها استفاده می‌شد، با این حال، استفاده از این نرم افزار دشوار است و معامله گران باید اندیکاتورهای بیشتری را به صورت دستی به آن اضافه می‌کردند.

خرید اکانت تریدینگ ویو

تریدینگ ویو فرایند دنبال کردن قیمت و تحلیل را ساده می‌کند

همچنین موضوع هزینه‌ها، یکی از دلایلی است که صرافی‌ها به ندرت در طراحی یک پلتفرم نمودار قیمت سرمایه گذاری می‌کنند. ایجاد جعبه ابزار حرفه‌ای برای نمودارها بسیار سخت است. از سوی دیگر، از آنجایی که هر معامله‌گری سبک معاملاتی و استراتژی سرمایه‌گذاری خاص خود را دارد، برای صرافی‌ها دشوار است که همه ابزارها را برای تمام قشر مشتریان فراهم کنند.

تریدینگ ویو برای حل مشکلات فوق ایجاد شده است. علاوه بر این، تریدینگ و‌یو به شما امکان می‌دهد به انواع مختلفی از بازارها دسترسی داشته باشید که صرافی ها هنوز آن‌ها ارائه نکرده‌اند. به طور همزمان، می‌توانید در مورد بازار مد نظر خود با سایر معامله گران متخصص بحث کنید. استفاده از پلتفرم تریدینگ ویو در هر دستگاهی امکان پذیر است و در نسخه های اندروید و iOS نیز در دسترس می‌باشد.

تریدینگ و‌یو چگونه کار می کند؟

در صفحه اصلی تریدینگ ویو، انبوهی از داده‌های بازار را خواهید یافت که می‌توانید حتی قبل از افتتاح حساب از آنها استفاده کنید. راه‌های زیادی برای جستجوی سهام و ارزهای مورد نظر وجود دارد؛ از جمله جستجو با نماد سهام، ایده‌های معامله گری، ایده‌های آموزشی، اسکریپت‌ها یا نظرات سایر معامله گران فعال بر روی تریدینگ ویو.

این بخش همچنین شامل نوشته های جدید تحلیلگران برتر، خلاصه‌های به‌روز از شاخص‌ها، ارزها، ارزهای دیجیتال و بازارهای آتی و همچنین یک تقویم اقتصادی و نمودارهای روند از بخش رسانه‌های اجتماعی تریدینگ و‌یو است. معامله گران مبتدی اطلاعات آموزشی فراوانی را در این پلتفرم پیدا خواهند کرد تا به آنها در یادگیری اصول اولیه بازار مالی کمک کند.

آموزش تریدینگ ویو

Trading View دارای یک شبکه اجتماعی برای معامله گران است

انواع حساب های تریدینگ ویو

تر‌یدینگ ویو دارای چهار سطح حساب است که عبارتند از:

  • حساب پایه به صورت رایگان
  • ترید‌ینگ ویو Pro
  • تریدینگ ویو Pro+
  • تریدینگ و‌یو Premium

اولین مورد کاملاً رایگان است و سه طرح دیگر از ۱۴.۹۵ دلار تا ۵۹.۹۵ دلار در ماه متغیر هستند. هر طرح پولی در تریدینگ ویو با یک آزمایش ۳۰ روزه رایگان ارائه می شود تا مشتریان بتوانند تصمیم بگیرند که آیا این دوره که می خواهند بخرند ارزش خرید را دارد یا خیر. هر چند این اعداد شاید به نظر کم نباشد اما هزینه های تریدینگ ویو به طور قابل توجهی کمتر از سایر رقبا است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۴ دیدگاه
2 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

4 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی رسولی
علی رسولی
6 ماه ها قبل

سلام
ایرانی ها میتونن از طرح های پولی استفاده کنن؟

رضا جعفری
رضا جعفری
6 ماه ها قبل

من چندین سال است که از تریدیینگ ویو استفاده میکنم و در حد اعلایی از این پلتفوذم راضی هستم

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

4
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx