دلیل رشد فوق العاده ارز الگورند

رشد ارز دیجیتال الگورند
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 525 نفر

دلیل رشد خیره کننده الگورند

شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال هایو مایند که ۲۵ میلیون دلار در بخش دیفای الگورند سرمایه گذاری کرده است، یکی از چندین کاتالیزور جذب نقدینگی به زنجیره لایه ۱ است.

توجه سرمایه گذاران خطرپذیر به الگورند

یک تزریق نقدی جدید به افزایش فعالیت دیفای در شبکه الگورند کمک کرده است.

پولی که به این اکوسیستم بلاکچین لایه ۱ سرازیر می شود، این هفته پس از اعلامیه ای مبنی بر اینکه هایومایند کپیتال ۸۰ میلیون توکن ااگورند را در برنامه های مختلف دیفای و حاکمیتی در سراسر اکوسیستم الگورند مستقر کرده است، افزایش یافت. با قیمت فعلی ۰.۳۱ دلاری توکن الگورند، میزان سرمایه گذاری هایومایند بیش از ۲۵ میلیون دلار است.

پس از اعلام هایومایند، مجموع ارزش قفل شده در برنامه های دیفای در لایه ۱ به بالاترین حد خود رسید و برای اولین بار در تاریخ بلاکچین امروز به ۲۷۰ میلیون دلار رسید. بر اساس داده های دیفای لیاما، ارزش کل قفل شده در شبکه الگورند در این هفته ۵۳.۹۵ درصد افزایش یافته است و چندین پروتکل دیفای مبتنی بر الگوورند از افزایش نقدینگی بهره مند شده اند. صرافی‌های غیرمتمرکز مانند تاینی من و پکت در ۲۴ ساعت گذشته سودهای دو رقمی را به ارزش کل خود ثبت کرده‌اند، در حالی که الگوفای، یک فروشگاه یک‌جا برای وام‌دهی، استقراض و معاملات، بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است.

توکن الگورند نیز به این خبر واکنش مثبت نشان داد. پس از افت در واکنش به مقدار بیش از حد انتظار CPI  در روز پنجشنبه، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.

کاتالیزورهای بیشتر

تعهد هایومایند به اکوسیستم دیفای الگورند تنها مورد علاقه‌ سرمایه گذاران به زنجیره لایه ۱ الگو رند نیست. برنامه تجارت کلکسیون دیجیتال FIFA+ Collect از زمانی که در ۲۲ سپتامبر راه اندازی شد، موجی از طرفداران فوتبال را به الگورند آورده است. پلتفرم FIFA+ Collect به کاربران اجازه می دهد لحظات به یاد ماندنی را از برترین مسابقات تاریخ فیفا جمع آوری کنند و آنها را با سایر کاربران از طریق بازار FIFA+ Collect معامله کنند. تاکنون، این پلتفرم بیش از ۱۵۸۰۰۰ پک را از طریق ایردراپ اولیه فروخته است. این احتمال وجود دارد که علاقه به FIFA+ Collect در زمان برگزاری جام جهانی فیفا در ماه نوامبر افزایش یابد.

یکی دیگر از به روز رسانی های قابل توجه برای اکوسیستم الگورند تصمیم صرافی FTX برای پشتیبانی از USDC بومی است. کاربران اکنون می توانند استیبل کوین های USDC را مستقیماً بین بلاکچین و کیف پول صرافی خود واریز و برداشت کنند. صرافی FTX قبلا فقط از تراکنش های توکن Algo پشتیبانی می کرد. این به‌روزرسانی، کاربران صرافی FTX را برای واریز وجوه دلاری به الگورند برای استفاده در اکوسیستم دیفای بلاکچین یا FIFA+ Collect آسان‌تر می‌کند.

به طور گسترده تر، الگورند همچنین چندین مشارکت را در سراسر جهان برای خود تضمین کرده است. در فیلیپین، شرکت فین‌تک AID:Tech در حال ایجاد یک راه‌حل کیف پول بانکداری همراه است که از بلاکچین الگورند برای تراکنش‌ها استفاده می‌کند. السالوادور، کشوری که سال گذشته زمانی که اولین کشوری بود که بیت‌کوین را به عنوان پول قانونی اعلام کرد، الگورند را شریک رسمی بلاکچین خود اعلام کرده است. اخیراً، در گزارش جدید ژوئیه، بانک مرکزی ایتالیا نیز برنامه‌هایی را برای استفاده از بلاک چین الگورند برای ارز دیجیتال احتمالی بانک مرکزی فاش کرد.

با وجود بسیاری از کاتالیزورهای مثبت که باعث پذیرش می شوند، جای تعجب نیست که الگورند همچنان به رشد خود ادامه دهد در حالی که فعالیت در سایر زنجیره های لایه ۱ کاهش می یابد. از ابتدای سال، کل ارزش قفل شده در پروتکل‌ها در الگورند ۲۶۹٪ افزایش یافته است. در مقایسه، ارزش کل قفل شده در آوالانچ ۸۶٪ کاهش یافته است در حالی که سولانا ۸۵٪ کاهش یافته است. با این حال، با توجه به اینکه آشفتگی اقتصاد کلان جهانی هیچ نشانه‌ای از بهبود شرایط مشاهده نمی شود، ممکن است ادامه رشد با سرعت مشابه در آینده برای الگورند دشوار باشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx