توکن های هواداری فوتبال آینده درخشانی دارند

توکن های هواداری
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 547 نفر

چرا توکن های هواداری فوتبال؟

توکن های هواداری (Fan Token) در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای محبوب شده اند. آنها شاخه ای از روند میم کوین هستند که شاهد افزایش مثبت ارزهای دیجیتال مختلف بودند و اکنون، این توکن های هواداری روند خود را آغاز کرده اند. سال ۲۰۲۲ تقریباً به پایان خود رسیده است، اما هنوز دلایل خوبی وجود دارد که چرا این فن توکن ها چیز خوبی هستند که باید زیر نظرشان داشته باشید.

فن توکن های فوتبالی در یک سال گذشته بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. ارزهایی مانند فن توکن منچستر سیتی و توکن های هواداری سانتوس اف سی فوق العاده خوب عمل کرده اند و فراتر از همه انتظارات بوده اند. اما با وجود بسیار زیاد این فن توکن ها، ممکن است برای این توکن های هواداری جنبه‌های مثبت بیشتری وجود داشته باشد.

یکی از دلایل اصلی علاقه مجدد به توکن های هواداری، جام جهانی فوتبال است. برخی استدلال می کنند که این بزرگترین رقابت ورزشی در جهان است که در آن باشگاه های رسمی فوتبال کشورهای مختلف برای کسب عنوان با هم رقابت می کنند. بخش بزرگی از جمعیت جهان نیز در این رقابت شرکت می کنند.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ که در روسیه برگزار شد، در مجموع ۳.۵ میلیارد بیننده در سرتاسر جهان داشت و انتظار می‌رود که مسابقات امسال که در قطر برگزار شد، حدود ۵ میلیارد بیننده داشته باشد. تعداد زیادی از افرادی که برای حمایت از باشگاه‌های موردعلاقه‌شان آماده می‌شوند، یک مورد بزرگ برای دارایی‌های دیجیتال است. انتظار می‌رود که تعداد زیادی از آن‌ها با شروع جام جهانی در ماه نوامبر، صعودی عظیم را تجربه کنند.

توکن های هواداری فوتبال در آستانه آغاز جام جهانی فوتبال در حال حاضر شاهد تغییرات مثبتی هستند. در ۲۴ ساعت گذشته، جستجو برای ارزهای دیجیتال افزایش یافته است و در نتیجه آنها در صدر فهرست ترندها در کوین مارکت کپ ظاهر می شوند.

کوین مارکت کپ دارایی‌های دیجیتال را بر اساس تعداد جستجوها در پلتفرم رتبه‌بندی می‌کند و نماد هواداران منچستر سیتی (CITY) به عنوان بیشترین جستجو در روز گذشته ظاهر شد. این موضوع آن را در صدر فهرست قرار داد. فن توکن های دیگر مثل فن توکن سانتوس (SANTOS) نیز در جایگاه نهم در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر جستجو شده در این پلتفرم در ۲۴ ساعت گذشته مشاهده می شود.

این توکن های هواداری از نظر قیمت نیز بد عمل نکرده اند. در روز گذشته، برخی از توکن ها حتی سودهای دو رقمی را تجربه کرده اند. سانتوس ۸.۲۰% و و منچستر سیتی ۹.۰۸% افزایش یافته اند.  توکن هواداری پورتو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx