آیا ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین از Mt. Gox بزودی به بازار سرازیر می کند؟

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

تکلیف بیت کوین های mt Gox چه میشود؟

پرونده Mt Gox سرانجام در سال ۲۰۲۱ به توافقنامه تسویه حساب رسیده بود و بدهی بیت کوین  به طلبکاران در نهایت آماده پرداخت است. اکنون در مجموع ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین وجود دارد که قرار است به دست طلبکاران برسد، که منبع خوشحالی برای کسانی است که پول خود را در صرافی ارز دیجیتال از بین رفته از دست داده اند. با این حال، با توجه به بزرگی تسویه حساب، سرمایه گذاران بیت کوین نگرانی های خود را در مورد تخلیه چنین تعداد زیادی از بیت کوین در بازار در چنین زمانی ابراز کرده اند.

طلبکار به شایعات پرداخته است

شایعات مبنی بر سیل Mt. Gox BTC در بازار مانند آتش سوزی در فضا پخش شده بود. این منجر به احساسات منفی در میان سرمایه‌گذاران شده بود، که نگران بودند عرضه اضافه شده باعث شود قیمت بیت‌کوین که در حال حاضر با مشکل مواجه شده بود، بیشتر کاهش یابد. با توجه به این موضوع، یک طلبکار Mt. Gox آمده است تا هوا را پاک کند و خیال سرمایه گذاران را راحت کند.

 

اریک وال، که یکی از بسیاری از طلبکاران صرافی ناموفق Mt. Gox است، در توییتر صحبت کرد تا از نحوه بازپرداخت ان به طلبکاران خبر دهد. او ادعاهایی مبنی بر اینکه بیت کوین ها در یک لحظه به بازار عرضه می شوند را رد کرد. بلکه آنها به صورت نسبی آزاد می شوند.

به گفته آقای وال، حتی مهم‌تر این واقعیت بود که سیستم بازپرداخت هنوز فعال نشده بود. او توضیح داد که آنها هنوز حتی دستورالعمل هایی را در مورد جایی که می خواهند BTC خود ارسال کنند دریافت نکرده اند. زمانی که بازپرداخت به صورت زنده انجام شود، به صورت قسطی پرداخت می شود.

در حال حاضر هیچ پرداختی انجام نشده است. تاریخ مشخصی برای شروع پرداخت های Mt. Gox تعیین نشده است.

۱۴۰ هزار بیت کوین به چه معناست؟

یکی از مواردی که همچنان در تمام بازارها صادق است، قانون عرضه و تقاضا است. به خصوص در چنین بازاری، پایین ماندن عرضه بسیار مهم است، بنابراین قیمت ها زمان کافی برای بهبود دارند. بنابراین اگر ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین به بازار تزریق شود و تقاضای کافی برای جذب آن وجود نداشته باشد، قیمت به شدت کاهش می یابد. این دلیل نگرانی سرمایه گذاران بود.

با این حال، همانطور که وال گفت، انجام آن به صورت تراشه، بهترین راه برای تقسیم پرداخت ها است. به این ترتیب، حتی اگر طلبکاران تصمیم بگیرند که بیت کوین خود را در بازار تخلیه کنند، در هر زمان سهم کمی خواهد بود و به بازار زمان کافی برای جذب هر عرضه جدید می دهد.

خود فرآیند بازپرداخت که تازه شروع شده است ماه ها به طول می انجامد. از طلبکاران خواسته شده است که برای دریافت بازپرداخت خود ثبت نام کنند. با توجه به این طرح بازپرداخت، این احتمال وجود دارد که بیت کوین بازپرداخت شده به طلبکاران تاثیر کمی بر قیمت دارایی دیجیتال داشته باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx