امکان خرید و فروش کمتر از یک دلار ارز دیجیتال با پلتفرم Venmo پی پال

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

امکان خرید و فروش کمتر از یک دلار ارز دیجیتال با پلتفرم Venmo پی پال پلتفرم Venmo متعلق به سیستم پرداخت پی پال، برای کاربران امکان خرید و فروش ارز دیجیتال با مبلغی کمتر از 1 دلار را فراهم کرد. اکنون کاربران Venmo می توانند از امروز بیت کوین و سه ارز دیجیتال دیگر را […]

امکان خرید و فروش کمتر از یک دلار ارز دیجیتال با پلتفرم Venmo پی پال

پلتفرم Venmo متعلق به سیستم پرداخت پی پال، برای کاربران امکان خرید و فروش ارز دیجیتال با مبلغی کمتر از 1 دلار را فراهم کرد.

اکنون کاربران Venmo می توانند از امروز بیت کوین و سه ارز دیجیتال دیگر را خرید و فروش کنند.
پی پال با راه اندازی “پرداخت با ارزهای دیجیتال”، به مشتریان اجازه داد تا همه پرداخت های خود را به وسیله ارز دیجیتال انجام دهند و این اقدام باعث رونق بازار بیت کوین شد.

اکنون این غول پرداخت آماده است تا با بکارگیری ارزهای دیجیتال در برنامه محبوب Venmo، دسترسی بیت کوین را بیش از پیش گسترش دهد.

پی پال برای 77 میلیون کاربر Venmo شرایط ویژه ای را فراهم کرده است تا کاربران با زدن یک دکمه، ارزهای دیجیتال خود را حتی با مبالغ کمتر از یک دلار نیز، ارسال کنند. این قابلیت جدید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و بیت کوین کش انجام می شود.

همچنین کاربران توانایی خرید و فروش ارزهای دیجیتال با استفاده از حساب بانکی یا کارت نقدی را دارند.

این خبر نه تنها دلیلی برای رشد سریع پلتفرم پی پال می باشد بلکه کاربران را تشویق می کند تا فعالیت خود را برای دیگران به اشتراک بگذارند و در همه امور خود از ارز دیجیتال و این فناوری جدید استفاده کنند.

لازم به ذکر است که از سال گذشته که پی پال بیت کوین را به پلتفرم خود اضافه کرد، منجر به افزایش قیمت بیت کوین شده است.

همچنین مدیرعامل شرکت پی پال فاش کرد که توکن این شرکت در حال آزمایش بر روی انواع بلاکچین از جمله بلاکچین اتریوم می باشد تا به عنوان ابزاری برای بهبود کارایی پرداخت، محیطی کاربر پسند و هزینه های پرداخت کمتر اقدام نماید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx