با سقوط تزوس، حکمرانی کاردانو و پولکادات در استیکینگ ادامه دارد 

با سقوط تزوس، حکمرانی کاردانو و پولکادات در استیکینگ ادامه دارد 
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1189 نفر

با سقوط تزوس، حکمرانی کاردانو و پولکادات در استیکینگ ادامه دارد

در حالی که کاردانو و پولکادات در حال تثبیت تسلط استیکینگ (Staking) خود هستند، تزوس از جمع ده رمزارز برتر از لحاظ میزان سرمایه استیک شده سقوط کرده است.

کاردانو

براساس داده های منتشر شده توسط Staking Rewards، کاردانو در حال حاضر برترین بلاکچین از نظر ارزش استیکینگ است. داده ها نشان می دهند که تقریباً ۲۶.۴ میلیارد دلار ADA به امنیت شبکه اختصاص داده شده است. با بیش از ۳۶.۶ میلیارد دلار ارزش بازار، ۷۳٪ ADA های در گردش استیک شده است. طبق برآوردهای Staking Rewards، پاداش سالانه استیکرهای کاردانو در حدود ۷.۲۲٪ است.

پولکادات

دومین دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش استیکینگ پولکادات است. حدود ۲۲.۷ میلیارد دلار DOT استیک شده که ۶۴٪ از کل گردش این رمزارز را تشکیل می دهد. میانگین پاداش های سالانه Staking برای DOT بیش از ۱۳٪ تخمین زده شده است.

کاردانو و پولکادات در حال حاضر ۷.۹٪ از ۶۲۰.۶ میلیارد دلار دارایی دیجیتال که در حال حاضر به استیکینگ در کل دارایی های دیجیتال اختصاص داده شده اند را تشکیل می دهند.

در حالی که پولکادات و کاردانو مدت هاست که در بخش Staking از لحاظ ارزش قفل شده جایگاه خود را تثبیت کرده اند، اما سایر دارایی های پیشرو اخیرا تغییرات قابل توجهی را در رتبه بندی خود شاهد بوده اند.

سولانا

سولانا هم اکنون با ۹.۴ میلیارد دلار سرمایه در استیکینگ از Eth2 پیشی گرفته و رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.  لازم به ذکر است که در استیکینگ و اعتبارسنجی SOL دارایی قفل شده از گردش خارج می شود. به همین دلیل ممکن است ارزش استیکینگ این دارایی از ارزش بازار ۸ میلیارد دلاری اش فراتر برود. پاداش سالانه استیکرهای سولانا در حدود ۱۱٪ تخمین زده شده است.

ده دارایی برتر از نظر ارزش استیکینگ

ده دارایی برتر از نظر ارزش Staking

تزوس

تزوس که پیشتر پادشاه استیکینگ لقب گرفته بود، اکنون با کاهش ارزش دارایی های استیک شده به ۳.۵ میلیارد دلار با درآمد ۵.۵ درصدی در سال، به جایگاه یازدهم سقوط کرده است. لازم به ذکر است که در اواسط دسامبر سال ۲۰۲۰، تزوس در رده چهارم قرار گرفته بود.

اتریوم

در حال حاضر Eth2 با ۸.۲ میلیارد دلار سرمایه در رتبه چهارم دارایی های استیکینگ قرار دارد. طبق لانچپد این رمزارز، ۳.۹ میلیون ETH در قرارداد سپرده Beacon Chain قفل شده است. با این حال، فقط ۳.۴٪ از اتر در گردش به استیکینگ اختصاص یافته است، که نشان می دهد هنوز پتانسیل قابل توجهی برای رشد ارزش استیکینگ Eth2 وجود دارد.

در حال حاضر استیکرهای اتریوم درآمدی ۷ درصدی دارند. انتظار میرود با تغییرات پیش روی شبکه اتریوم، این رقم به ۲۵٪ در سال افزایش پیدا کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx