این ارزهای دیجیتال را بر روی چه قیمتی بخریم؟

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

این ارزهای دیجیتال را بر روی چه قیمتی بخریم؟ با پایین رفتن قیمت این ارزهای دیجیتال فرصت مناسبی برای خرید آن ها در قیمت های پایین به وجود می آید. اما نکته ی مهم این است که این حداقل قیمت چقدر است؟ اتریوم  ETH ملکه ی بازار کریپتوکارنسی یعنی اتر یک روند رو به پایین […]

این ارزهای دیجیتال را بر روی چه قیمتی بخریم؟

این ارزهای دیجیتال را بر روی چه قیمتی بخریم؟

با پایین رفتن قیمت این ارزهای دیجیتال فرصت مناسبی برای خرید آن ها در قیمت های پایین به وجود می آید. اما نکته ی مهم این است که این حداقل قیمت چقدر است؟

اتریوم  ETH

ملکه ی بازار کریپتوکارنسی یعنی اتر یک روند رو به پایین را آغاز کرده است. گرچه گاوها در حال حمایت قیمت در سطح 415 دلاری بودند، اما متاسفانه موفق نشدند و قیمت این ارز به پایین میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی 405 دلار رسید.

ETH

خرس ها در تلاش هستند تا قیمت را به سمت 366 دلار سوق بدهند. اگر در 366 دلار با حمایت روبرو نشود، ممکن است تا 288 دلار ریزش داشته باشد. تا زمانی که گاوها نتوانند قیمت را به بالای 405 دلار برسانند، اوضاع این ارز مناسب نیست.

ریپل XRP

پایین آمدن میانگین متحرک نمایی از 0.27 دلار، کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک ساده یعنی 0.26 دلار و رسیدن قیمت به حدود 0.23 دلار خبر از برتری خرس ها می دهد.

XRP

گرچه گاوها در تلاش هستند تا از این قیمت دفاع کنند، اما اگر موفق نشوند، قیمت تا 0.19 دلار ریزش می کند. تنها در صورتی این تحلیل از اعتبار ساقط می شود که افزایش چشمگیر خرید را شاهد باشیم.

گاوها در تلاش هستند تا از قیمت این ارز در 11 دلار حمایت کنند. البته حضور اندیکاتور RSI در ناحیه ی منفی و پایین آمدن میانگین متحرک نمایی از سطح 14.5 دلار خبر از برتری خرس ها می دهد. به نظر می رسد سطح 12.9 دلاری نقش مقاومتی داشته باشد و بالا بردن قیمت از این سطح کار ساده ای نباشد.

LINK

اگر قیمت این ارز از 11 دلار به سمت پایین رد شود، باید منتظر چین  لینک 8.9 دلاری باشیم. اگر قیمت این ارز از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بیشتر شود، می توان نتیجه گرفت قیمت رو به افزایش است.

بایننس کوین BNB

با اینکه قیمت ارز رسمی صرافی بایننس در حدود 24.4 دلار بود، خیلی سریع تا 20.5 دلار ریزش کرد. با کاهش قیمت به زیر هر دو میانگین متحرک، می توان نتیجه گرفت که گاوها اصلا در روزهای خوبی نیستند.

BNB

در حال حاضر خرس ها در تلاش هستند تا قیمت را به 18.23 دلار و سپس 16.4 دلار برسانند. البته اگر قیمت به بالای 20.5 دلار برسد و سه روز این سطح حفظ شود، می توان به روند رو به رشد امیدوار بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx