با کاهش ۵۳ میلیارد دلاری سرمایه ی بازار هم می توان سود کرد!

با کاهش 53 میلیارد دلاری سرمایه ی بازار هم می توان سود کرد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2808 نفر

با کاهش ۵۳ میلیارد دلاری سرمایه ی بازار هم می توان سود کرد!

در چند روز اخیر سرمایه ی بازار ارزهای دیجیتال از ۳۹۴ میلیارد دلار تا ۳۳۹ میلیارد دلار کاهش یافت. در چنین زمانی یافتن حداقل قیمت ارزها برای خرید می تواند بسیار سودده باشد. اما این حداقل قیمت برای هر ارز چه رقمی است؟

بیت کوین  BTC

بررسی RSI و پایین آمدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برای بیت کوین، خبر از این موضوع می دهد که خرس ها شدیدا دست برتر را دارند. بیت کوین با ریزش زیاد به سمت پایین همراه شده است. به نظر می رسد گاوها سعی کنند قیمت را در حدود ۱۰ هزار دلار حمایت کنند. اما احتمال موفقیت آن ها زیاد نیست!

BTC

ایستگاه بعدی خرس ها در این سراشیبی حدود ۹۵۰۰ دلار است. اگر با پایین رفتن قیمت تا این سطح با تغییر اوضاع به نفع گاوها همراه نشود، این سقوط قیمت تا ۹ هزار دلار و حتی ۸ هزار دلار هم ممکن است. تنها در صورتی این تحلیل نامعتبر است که بیت کوین باز هم وارد کانال ۱۱ هزار دلاری بشود و به سمت بالا حرکت کند که فعلا بعید به نظر می رسد.

بیت کوین کش BCH

برای بیت کوین کش هم اوضاع خیلی مناسب نیست.

BCH

هرچند گاوها در تلاش هستند تا قیمت را در ۲۰۰ دلار حمایت کنند و آن را تا ۲۴۵ دلار بالا ببرند، اما بررسی اندیکاتور RSI و پایین آمدن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه از ۲۴۵ دلار بیانگر خرسی بودن اوضاع است. احتمالا خرس ها شدیدا تلاش می کنند تا قیمت را به زیر ۲۰۰ دلار ببرند و به سمت ۱۵۰ دلار حرکت بدهند.

پولکادوت DOT

این ارز دیجیتال با رشد بسیار خوب توانست جزو ۱۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال شود. پولکادوت از ۲ دلار تا ۶.۸ دلار رشد کرد. بدیهی است که با اصلاح قیمت به منظور برداشت سود، قیمت این ارز دیجیتال تا ۴.۵ دلار پایین آمد.

DOT

به نظر می رسد پولکادوت بتواند تا ۵.۷ دلار و سپس ۶.۸ دلار رشد کند. البته اگر این ارز نتواند به سمت بالا حرکت کند، ممکن است تا ۳.۸ دلار پایین بیاید. قیمت این ارز در حال حاضر در صرافی بایننس ۴.۸۹ دلار است.

لایت کوین LTC

حضور RSI در ناحیه ی منفی، پایین رفتن میانگین های متحرک و کاهش قیمت لایت کوین به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ( معادل ۵۵ دلار)  خبر از برتری خرس ها می دهد!

LTC

احتمالا قیمت ۵۱ دلاری نقش مقاومت را بازی می کند. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای ۵۱ دلار ببرند و تا ۳ روز نگه دارند، می توان به بهبود اوضاع امیدوار بود. در غیر این صورت ممکن است لایت کوین تا ۳۹ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx