تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین و برخی از آلت کوین ها یک روند صعودی جدیدی را آغاز کرده اند که نشان دهنده تغییر احساس بازار از فروش در صعودها به خرید در هنگام کاهش قیمت است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC کندل استیک بیت کوین در 26 مارس […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین و برخی از آلت کوین ها یک روند صعودی جدیدی را آغاز کرده اند که نشان دهنده تغییر احساس بازار از فروش در صعودها به خرید در هنگام کاهش قیمت است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

کندل استیک بیت کوین در 26 مارس حاکی از تردید گاوها و خرس ها بود. اما در نهایت این تردید در روز بعد به افزایش قیمت منجر شد. در آن روز گاوها موفق شدند که قیمت را از مقاومت 45,400 دلاری پیش روی خود افزایش بدهند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار بیت کوین

صعود تند و تیز BTC در روزهای اخیر وضعیت شاخص RSI را به اشباع خرید تغییر داده است. از اکتبر سال 2021 این اولین بار است که چنین تغییری در این شاخص مشاهده می شود.

انتظار می رود که خرس ها برای کند کردن روند صعودی فعلی در خط مقاومت کانال صعودی تلاش کنند. در صورتی که گاوها این اجازه را به خرس ها ندهند،‌ بیت کوین ممکن است تا سطح 50,000 و سپس 52,000 دلار صعود کند.

اگر قیمت از خط مقاومت کاهش یابد، گاوها برای تبدیل کردن مقاومت 45,400 دلار به یک سطح حمایتی تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، می توان گفت که روند صعودی ادامه خواهد داشت.

اما در مقابل خرس ها برای تضعیف روند فعلی باید قیمت را زیر 45,400 دلار نگه دارند.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx