تحلیل تکنیکال مونرو (XMR):‌ بررسی چشم انداز بلند مدت

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR):‌ بررسی چشم انداز بلند مدت مونرو (XMR)، رمزارز پرایوسی محور، در هفته ای که گذشت موفق شد قیمت خود را بر خلاف جهت بازار در حدود 9.5٪ افزایش بدهد. این در حالی بود که بازار رمزارزها در بازه مشابه نزولی 8.5 درصدی را تجربه کرد. به علاوه این رمزارز از یک […]

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR)

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR):‌ بررسی چشم انداز بلند مدت

مونرو (XMR)، رمزارز پرایوسی محور، در هفته ای که گذشت موفق شد قیمت خود را بر خلاف جهت بازار در حدود 9.5٪ افزایش بدهد. این در حالی بود که بازار رمزارزها در بازه مشابه نزولی 8.5 درصدی را تجربه کرد.

به علاوه این رمزارز از یک مقاومت قدرتمند عبور کرده است که بیانگر صعودهای بیشتر در آینده است.

پرایس اکشن

در بازه یک هفته ای، مونرو موفق شده از رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم عملکرد بهتری را ثبت کند. برخی از تحلیلگران بر این عقیده هستند که استفاده از این رمزارز برای دور زدن تحریم ها علاقه به XMR را افزایش داده است.

گروه تحقیقاتی امریکایی بروکینگز (Brookings) در این خصوص گفت:

به دلیل دشواری موجود در ردیابی پرایوسی کوین این رمزارزها در فرار از تحریم مورد استفاده قرار می گیرند.

در همین راستا  IRS امریکا جایزه 625 هزار دلاری برای شکستن امنیت رمزارزهایی مانند مونرو، زی کش و سایر چنین رمزارزهایی تعیین کرده است.

با افزایش قیمت، ارزش بازار XMR از ماه فوریه در حدود 85٪ افزایش یافته و از مرز 4 میلیارد دلار عبور کرده است. شاخص های تکنیکال همچنان بیانگر تداوم رشد این ارز هستند.

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR)

ارزش بازار XMR

تحلیل تکنیکال

این هفته XMR موفق شد خط روند نزولی که مانع رشد این رمزارز از ماه مه 2021 شده بود، را بشکند. نکته جالب شکل گیری الگوی پرچم گاو نر است که یک سیگنال صعودی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR)

نمودار هفتگی XMR

در صورتی که این الگو اجرا شود، قیمت مونرو می تواند با جهشی 110 درصدی از بازه 230 دلاری فعلی به سطح 480 دلار صعود کند.

اما در یک بازه بلند مدت تر یک تحلیلگر به نام دان یاکا (Don Yakka) معتقد است که XMR می تواند تا سطح 10,000 دلار قیمت خود را افزایش بدهد. وی با ترسیم این الگوی فنجان و دسته چنین چشم اندازی را متصور شده است.

تحلیل تکنیکال مونرو (XMR)

نمودار روزانه XMR

علیرغم همه صحبت های فوق باید این موضوع را در نظر گرفت که پرایوسی کوین ها همیشه توسط دولت ها سرکوب شده اند. بنابراین چندان با قاطعیت نمی توان چشم انداز این نوع از دارایی های حریم خصوصی را ترسیم کرد.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx