تعداد تراکنش های شبکه بلاکچین اتریوم به یک میلیارد رسید

انتشار 4 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تعداد تراکنش های شبکه بلاکچین اتریوم به یک میلیارد رسید در مسیر خود برای فتح قله ای دیگر، اتریوم (Ethereum) به نقطه عطف دیگری در تاریخ خود رسیده است. براساس داده های منتشر شده توسط اتراسکن (Etherscan)، میزان تراکنش های شبکه اتریوم به یک میلیارد رسیده است. بلاکچین Ethereum در سال 2015 راه اندازی شد […]

تعداد تراکنش های شبکه بلاکچین اتریوم به یک میلیارد رسید

تعداد تراکنش های شبکه بلاکچین اتریوم به یک میلیارد رسید

در مسیر خود برای فتح قله ای دیگر، اتریوم (Ethereum) به نقطه عطف دیگری در تاریخ خود رسیده است.

براساس داده های منتشر شده توسط اتراسکن (Etherscan)، میزان تراکنش های شبکه اتریوم به یک میلیارد رسیده است.

بلاکچین Ethereum در سال 2015 راه اندازی شد و در ماه می سال 2017، برای اولین بار تعداد تراکنش های روزانه اتریوم از 100 هزار فراتر رفت. رکورد بعدی متعلق به ژانویه سال 2018 بود که تعداد تراکنش ها به یک میلیون افزایش یافته بود. در آن زمان قیمت ETH از بازه 1000 دلاری عبور کرده بود.

بعد از نزولی شدن بازار، حجم تراکنش ها کاهش یافت و به طور متوسط روزانه در بازه 500 هزار و یک میلیون قرار داشت. اما از ژانویه سال 2020 با رشد دیفای و افزایش گسترش آن در بلاکچین اتریوم، تعداد تراکنش از بازه 1 میلیونی عبور کرد.

داده های DeFi Pulse نشان می دهند که تراکنش های بسیاری از طریق این پروتکل ها در حال صورت گرفتن است. طبق این داده ها، ارزش کل قفل شده موجود در پروتکل های دیفای به 35 میلیارد دلار میرسد.

پروتکل های دیفای مانند آوه و یونی سواپ به کاربران خود این امکان را می دهند که از دارایی های خود سود کسب کنند بدون اینکه مجبور به رفتن به یک صرافی یا بانک متمرکز بشوند. در عوض آنها به بلاکچین اتریوم تکیه می کنند.

افزایش حجم استفاده از بلاکچین اتریوم باعث افزایش کارمزد تراکنش ها شده است. به همین دلیل Ethereum برای سرعت بخشیدن به معاملات و همچنین کاهش هزینه تراکنش ها از اتریوم 2.0 رونمایی کرد که هنوز به توان عملیاتی کامل خود نرسیده است.

درصورتی که این نرخ باقی بماند، تعداد تراکنش ها در شبکه Ethereum به 2 میلیارد خواهد رسید.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx