دیسنترالند – قسمت دوم : نحوه بازی

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دیسنترالند – قسمت دوم : نحوه بازی دیسنترالند از پلتفرم‌های برتر حوزه متاورس و بازی‌های Play-to-learn است که در ماه‌های گذشته با پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده است. متاورس از حوزه های به شدت آینده داری هست که با مرور زمان کاربردهای متفاوت و متنوع آن رونمایی میشود. برگزاری جلسات  کلاس های آموزشی و دورهمی […]

دیسنترالند – قسمت دوم : نحوه بازی

دیسنترالند از پلتفرم‌های برتر حوزه متاورس و بازی‌های Play-to-learn است که در ماه‌های گذشته با پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده است.

متاورس از حوزه های به شدت آینده داری هست که با مرور زمان کاربردهای متفاوت و متنوع آن رونمایی میشود.

برگزاری جلسات  کلاس های آموزشی و دورهمی ها در متاورس ; باعث ایجاد محبوبیت هرچه بیشتر بازی ها و پلتفرم های جهان مجازی شده است.

در این آموزش قصد داریم شما را با یکی از محبوب ترین پلتفرم های جهان مجازی یا متاورس آشنا نماییم , بازی دیسنترالند.

این بازی بر بستر شبکه بلاکچینی ERC20 فعالیت میکند و همواره توانسته محبوبیت زیادی را بابت نوآوری های خود بدست آورد ; همچنین شرکت دیسنترالند با ساخت توکن MANA ; امکان خرید و فروش زمین و مستغلات مجازی را سهولت بخشیده است ; به طوری که هر شخص میتواند با خرید توکن مخصوص این بازی و ثبت نام در دیسنترالند ; به راحتی اقدام به خرید هر آنچه ک میخواهد نماید:)

به تمامی سوالات شما همراهان عزیز و گرامی به خصوص در رابطه ی آموزش ارز دیجیتال , چگونگی کار با کیف پول های ارزهای دیجیتال و نحوه خرید و فروش و انجام معاملات و نحوه انجام بازی ها در بخش دیدگاه ها به سرعت پاسخ داده خواهد شد.

هرگونه سوال,پیشنهاد و انتقاد را میتوانید به صورت مستقیم با پشتیبانی در میان بگذارید.

منتظر دیدگاه های مثبت شما هستیم.

– آموزش دیسنترالند 2 –

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx