سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

انتشار 3 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟ چین انالیسیس (Chainalysis) در گزارش جدید خود میزان سود تحقق یافته سرمایه گذاران در رمزارزها در کشورهای مختلف را بررسی کرده است. این گزارش نشان می دهد که سرمایه گذاران امریکایی در مجموع تقریباً شش برابر بیشتر از بریتانیا از ترید خود سود کسب […]

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

چین انالیسیس (Chainalysis) در گزارش جدید خود میزان سود تحقق یافته سرمایه گذاران در رمزارزها در کشورهای مختلف را بررسی کرده است.

این گزارش نشان می دهد که سرمایه گذاران امریکایی در مجموع تقریباً شش برابر بیشتر از بریتانیا از ترید خود سود کسب کرده اند. بریتانیا نیز در این گزارش در رتبه دوم قرار گرفته است.

داده ها نشان می دهد که میزان سود امریکایی ها در سال 2021 از رمزارزها برابر با 46.9 میلیارد دلار بوده است. این رقم که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، امریکا را با اختلاف در صدر لیست قرار داده است. کشورهای بریتانیا و آلمان با به ترتیب 8.1 و 5.8 میلیارد دلار در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

سرمایه گذاران چه کشورهایی بیشتری سود را از رمزارزها داشته اند؟

سود محقق شده سال 2021

امریکا

این گزارش در حالی منتشر شده که پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است. ایالات متحده شاهد افزایش قابل توجهی در پذیرش بوده است. در این کشور کل سود برآورد شده برای سال 2021 در مقایسه با رقم 8.1 میلیارد دلاری سال گذشته 476٪ افزایش داشته است.

ترکیه

نکته جالب این گزارش کشورهایی هستند که در مقایسه با اقتصاد سنتی خود عملکرد بهتری داشته اند. از جمله این کشورها می توان به ترکیه اشاره کرد. ترکیه از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه 11 جهانی قرار دارد. اما این کشور از نظر سود کریپتویی در رتبه ششم قرار گرفته است.

چین

چین یکی از تنها کشورهای بزرگی بود که دستاوردهای قابل توجهی مانند دیگر کشورها نداشت. در سال 2021، کل سود برآورد شده ارز دیجیتال چین برابر با 5.1 میلیارد دلار بود. این رقم بیانگر یک رشد 194 درصدی در مقایسه با رقم 1.7 میلیارد دلاری سال 2020 است. با این حال، با توجه به ممنوعیت های گسترده کریپتو که به تدریج در چین در سال 2021 اعمال شد، این رشد را می توان چشمگیر دانست.

بیت کوین و اتریوم

روند قابل توجه دیگر افزایش کل سود حاصل از اتریوم است. سرمایه گذاران ETH در سراسر جهان در مجموع 76.3 میلیارد دلار سود کسب کرده اند. اما سود حاصله از سرمایه گذاری در بیت کوین برابر با ۷۴.۷ میلیارد دلار بوده است.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx