قیمت بیت کوین (BTC) تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید!

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین (BTC) تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید! تیموتی پیترسون (Timothy Peterson) معتقد است که تا پایان ماه نوامبر قیمت بیت کوین (BTC) به 12 هزار دلار و طی یک دهه به یک میلیون دلار خواهد رسید. در تاریخ 11 اکتبر، در رشته توییتی، پیترسون که به عنوان مدیر جهانی […]

قیمت بیت کوین (BTC) تا سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید!

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson) معتقد است که تا پایان ماه نوامبر قیمت بیت کوین (BTC) به 12 هزار دلار و طی یک دهه به یک میلیون دلار خواهد رسید.

در تاریخ 11 اکتبر، در رشته توییتی، پیترسون که به عنوان مدیر جهانی ماکرو در شرکت Cane Island Alternative Advisors فعالیت می کند، بیان کرد که به احتمال 90٪ بیت کوین دیگر هیچ وقت در بازه زیر 11 هزار دلاری بسته نخواهد شد.

با اینکه پیترسون در مورد پیش بینی خود بسیار جدی است، گفته های او یادآور صحبت های Mati Greenspan در اواخر ماه فوریه است که او اعتقاد داشت: «این آخرین فرصت برای خرید بیت کوین است، چون این ارز دیگر زیر 10 هزار دلار قرار نخواهد گرفت» که اشتباه بودن آن برای همه ثابت شده است.

صحبت های Mati Greenspan

با این حال، این تحلیلگر ادعا می کند که مدل تحلیلی وی که در سال 2017 ابداع شد، کم و بیش دقیق بوده است. پیترسون ادعا می کند که او قیمت های آخر سال این ارز دیجیتال را به درستی در دو سال گذشته پیش بینی کرده است. پیش بینی او برای سال 2018 قیمت 3500 دلاری بود که قیمت واقعی در 31 دسامبر 3782 دلار بود. مقایسه قیمت ها نشان می دهد که پیش بینی پیترسون فقط 7٪ با قیمت واقعی اختلاف داشت. وی همچنین پیش بینی کرده بود که قیمت BTC به 7000 دلار در پایان سال 2019 خواهد رسید، که قیمت ثبت شده در آن تاریخ برابر با 7243 دلار بود.

با استفاده از روش خود، این تحلیلگر پیش بینی می کند که ارزش بیت کوین تا ژانویه سال 2024 به 100 هزار دلار و تا مارس سال 2028 به یک میلیون دلار خواهد رسید. وی همچنین پیش بینی بسیار دقیقی در مورد قیمت دقیق بیت کوین در تاریخ 30 نوامبر برای افرادی که به صحت مدل او شک دارند ارائه کرده است:

در تاریخ 30 نوامبر 2020 قیمت بیت کوین (به احتمال 90٪) به 12 هزار دلار و یا حتی بیشتر میرسه. پیش بینی منو یه جا یادداشت کنید، ازش عکس بگیرید، یا هر کاری که دوست دارید. واسم مهم نیست که حرفمو باور می کنید یا نه.

ارزش بیت کوین

پیترسون در پایان گفت:

شما خواهید دید که اتفاقات شگفت انگیزی برای بیت کوین در سال 2021 رخ خواهد داد.

نظر شما چیست؟ آیا پیش بینی های این تحلیلگر به حقیقت خواهند پیوست؟

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx