مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، موسس گلکسی دیجیتال

Michael Novogratz
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2700 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، موسس و مدیرعامل گلکسی دیجیتال

نقل قول:

در جدول تناوبی ۱۱۸ عنصر و فقط یک طلا وجود دارد. بیت کوین به طلای دیجیتال تبدیل خواهد شد. با بیت کوین پول شما پادشاه پول ها خواهد بود. پادشاه پول ها، پول ایالات متحده یا پول چین نیست. پادشاهی هزینه دارد، باید هم داشته باشد!

بیوگرافی:

مایکل نووگراتز (Michael Novogratz)، مدیرعامل هلدینگ Galaxy Digital و یکی از بنیانگذاران بانک Galaxy Digital LP است. بانک گلکسی دیجیتال که در نیویورک مستقر است، یک بانک تجاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال است.

نووگراتز که قبلاً مدیر صندوق گروه سرمایه گذاری فورترس (Fortress) بود، یکی از طرفداران برجسته ارزهای دیجیتال به شمار می آید. وی در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که حداقل ۲۰٪ از دارایی های خالص خود را در قالب بیت کوین و اتریوم نگهداری می کند.

علاوه بر فعالیت های خود در فضای ارزهای دیجیتال، نووگراتز بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره Beat the Streets است. این سازمان غیرانتفاعی برای مدارس دولتی شهر نیویورک برنامه های ورزشی در رشته کشتی ایجاد می کند.

نووگراتز در سال ۲۰۱۹:

نووگراتز در مصاحبه ای با CNBC در ماه مه گفت که حداقل یکی از ارزهای دیجیتال ایجاد شده توسط پلتفرم های بزرگ رسانه های اجتماعی به یک ارز واقعی تبدیل خواهد شد. این پیش بینی قبل از رونمایی فیسبوک از پروژه خود به نام لیبرا بود.

در ماه نوامبر، هنگامی که رئیس جمهور چین شی جین پینگ (Xi Jinping) از این کشور خواست که سرعت پذیرش و استفاده از بلاکچین را تسریع کند. نووگراتز در مورد خصوص استفاده از بلاکچین گفت که جین پینگ باعث “اعتبار بخشیدن به ارزهای دیجیتال و بلاکچین” در صحنه جهانی شده است.

در اواخر همان ماه، گلکسی دیجیتال دو صندوق بیت کوین با هدف ورود “ثروت آمریکا” به حوزه ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد. یکی از اهداف اصلی از راه اندازی این صندوق، ترغیب ورود افراد بین ۵۰ تا ۸۰ سال بود که از بازار ارزهای دیجیتال خارج شده بودند.

انتظار ما از نووگراتز:

از نووگراتز انتظار می رود که با تمرکز بر جذب سرمایه گذاران نهادی در بازار ارزهای دیجیتال و گسترش مجموعه خدمات خود، گلکسی دیجیتال را به جلو هدایت کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx