چارلی لی ، خالق لایت کوین

چارلی لی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2933 نفر

چارلی لی، خالق لایت کوین

شعار

تعویض پذیری تنها خاصیت پول است که در لایت کوین و بیت کوین وجود ندارد.

بیوگرافی:

چارلی لی (Charlie Lee) دانشمند رایانه و بنیانگذار ارز دیجیتال لایت کوین است، ارزی که برخی به آن لقب نقره دیجیتال داده اند. لی دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس از موسسه فناوری ماساچوست است. زمانی که لی در گوگل کار می کرد، لایت کوین را خلق کرد. او همچنین در صرافی کوین بیس (Coinbase) به عنوان مدیر مهندسی کار می کرد تا اینکه این پلتفرم لایت کوین را به لیست ارزهای خود اضافه کرد.

در سال ۲۰۱۷، لی به دلیل انتقاداتی مبنی بر اینکه اظهار نظرات وی می توانند در قیمت لایت کوین تأثیر داشته باشند، بیشتر دارایی های لایت کوین خود را فروخت. در حال حاضر، لی در بنیاد لایت کوین که به توسعه شبکه این ارز دیجیتال می پردازد، فعالیت می کند.

چارلی لی در سال ۲۰۱۹:

در ماه ژانویه، لی اعلام کرد که تمرکز بر خصوصی سازی و تعویض پذیری از محورهای اصلی توسعه لایت کوین خواهند بود. وی همچنین اعلام کرد که رقابت اصلی ارزهای دیجیتال بین این دو ویژگی خواهد بود. در ماه ژوئن، بنیاد لایت کوین از همکاری با صرافی بیباکس (Bibox)  و بلاکچین Ternio برای صدور کارت اعتباری ارز دیجیتال خبر داد.

در ماه ژوئیه، لی از “هاوینگ” پاداش بلوک های لایت کوین که ممکن بود برای ماینرها شوکه کننده باشد، ابراز نگرانی کرد. در ماه اکتبر، چارلی لی همچنین ادعاهای مطرح شده مبنی بر ورشکستگی بنیاد لایت کوین را رد کرد.

انتظار ما از چارلی لی:

از زمانی که چارلی لی در سال ۲۰۱۱ لایت کوین را راه اندازی کرد، نقشه راه توسعه این ارز تا حد زیادی شبیه به بیت کوین بوده است. همانطور که لی اعلام کرد که توسعه لایت کوین باید به حفظ حریم خصوصی و قابلیت تعویض پذیری بپردازد، انتظار داریم که شاهد تحولات بیشتری در این زمینه باشیم. در ماه دسامبر، توسعه دهندگان رمزارز Grin و پروتکل MimbleWimble اعلام کردند که قصد دارند در فناوری لایت کوین ادغام بشوند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx