آموزش جامع کیف پول ایدو Eidoo

کیف پول ایدو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 9354 نفر

آموزش جامع کیف پول ایدو Eidoo

کیف پول ایدو Eidoo یک کیف پول نرم افزاری است که بسیاری آن را برای خود مناسب می دانند. اگر شما هم ایدو را کیف پول مناسب و کارایی می دانید، این آموزش را از دست ندهید.

 

نحوه ی نصب و راه اندازی

به سایت ایدو به نشانی https://eidoo.io مراجعه کنید. بسته به مدل دستگاه خود، نسخه ی دسکتاپی، اندرویدی و یا IOS آن را دانلود کنید

1

پس از دانلود و نصب، صفحه ی زیر برای شما باز می شود. باید عبارت CREATE A NEW WALLET را انتخاب کنید. سپس قوانین این کیف پول نشان داده می شود که باید عبارت سبز رنگ I agree را انتخاب کنید.

2

حالا از شما خواسته می شود تا یک رمز مناسب انتخاب کنید. توجه کنید که امکان ریکاوری پسورد وجود ندارد. پس آن را حتما جایی امن نگهداری کنید.

3

حالا دوبار عبارت next را بزنید. سپس start backup را انتخاب کنید.

4

در این مرحله، ۱۲ عبارت به عنوان کد ریکاوری ظاهر می شود. این کد برای بازیابی کیف پول بسیار مهم است. امکان اسکرین شات گرفتن هم وجود ندارد. پس این کد ۱۲ کلمه ای را جایی امن یادداشت کنید. سپس عبارت start verification را لمس کنید.

سپس از شما خواسته می شود تا کدی که یادداشت کرده اید را تک به تک وارد کنید و سپس عبارت next را بزنید. در آخر اگر کد را درست وارد کرده باشید، با صفحه ی پایین روبرو خواهید شد. در اینجا باید دوباره next را بزنید.

5

در قسمت بعد از شما خواسته می شود که اجازه دهید الگوی استفاده از کیف پول شما جمع آوری و به صورت گم نام در اختیار ایدو قرار بگیرد. عبارت اول اجازه و عبارت دوم عدم اجازه برای این کار است.

6

کیف پول شما آماده است!

 

نحوه ی ارسال و دریافت

در صفحه اصلی والت، با این صفحه روبرو هستید. ارز مورد نظر خود را لمس کنید.

7

این صفحه برای شما نمایان می شود.

8

برای دریافت ارز، شما باید گزینه ی سمت چپ یعنی DEPOSIT را انتخاب کنید.

9

آدرس کیف پول شما مشخص می شود. این آدرس را کپی کرده و در اختیار شخصی که قصد ارسال ارز برای شما دارد قرار دهید.

چنانچه قصد شما واریز ارز است، باید عبارت سمت راست یعنی TRANSFER را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن آدرس کیف پول مقصد، می توانید ارز جابه جا کنید.

هنگام ورود اطلاعات کیف پول باید حواستان را جمع کنید تا اشتباه تایپ نداشته باشید. چرا که بعد از ارسال دستور جا به جایی، امکان لغو آن وجود ندارد.

 

بازیابی

اگر قبلا این کیف پول را داشته اید، بعد از نصب، به جای عبارت create a new wallet عبارت restore را انتخاب کنید. سپس با وارد کردن عبارت ۱۲ کلمه کیف پول خود را بازیابی کنید.

پشتیبانی

برای دریافت پشتیبانی، کافی است به سایت ایدو مراجعه کنید. در قسمت پایین دست راست صفحه آیکان help به رنگ سبز وجود دارد. از این طریق می توانید به تیم ایدو ایمیل ارسال کنید.

 

نکات امنیتی

در قسمت MORE پایین دست راست صفحه اصلی، شما می توانید به منوی امنیتی دسترسی پیدا کنید. در این بخش امکان ست کردن اثر انگشت برای ورود به کیف پول وجود دارد. ضمنا در بخش REMEMBER PASSWORD هم می توانید امکان انجام تراکنش با اثر انگشت به جای کلمه ی عبور با فعال کنید.

10

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx