آنچه که باید از انتشار نسخه سوم یونی سواپ انتظار داشت!

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 7110 نفر

آنچه که باید از انتشار نسخه سوم یونی سواپ انتظار داشت!

نسخه سوم یونی سواپ Uniswap فردا ارائه می شود و طبق گفته توسعه دهنده این ارز دیجیتال، نسخه سوم شامل ویژگی های جدید همچون نقدینگی متمرکز، اوراکل های بهتر و لایه های جدیدی از کارمزدها خواهد بود.
این صرافی غیرمتمرکز برای جذب کاربران بیشتر، رقابت خود را با پلتفرم های رقیب مانند سوشی سواپ و پنکیک سواپ جدی تر کرده است.

با گذشت زمان ویژگی های جدیدی را در عرصه نوپای امور مالی غیرمتمرکز دیفای (DeFi)، شاهد هستیم، بطوریکه برترین صرافی های جهان بصورت چشمگیر با انبوهی از کاربران روبرو می باشند که در این حوزه خرید و فروش می کنند.

یونی سواپ که در ماه گذشته به نسخه ۲ ارتقا یافته بود، قصد دارد نسخه سوم پروتکل خود را منتشر کند، که به شما کاربران قول می دهد کنترل بیشتری بر نقدینگی را داشته باشد و معاملات بزرگ یا خطرناک را بیشتر از قبل نشان دهد.

لازم به ذکر است که دیفای یک صنعت چند میلیارد دلاری است که جایگاه خود را نسبت به موسسات مالی سنتی مانند بانک ها و شرکت های کارگزاری محبوب تر کرده است.

از طریق دیفای می توان وام دریافت کرد، سود سهام را بدست آورد، توکن مبادله کرد و برای ارزش های آینده توکن ها شرط بندی کرد.

اتریوم دارای ارز بازار سرمایه ۳۹۱ میلیارد دلاری است و بیش از ۷۷ میلیارد دلار ارز دیجیتال در پروتکل های دیفای مبتنی بر اتریوم سرمایه گذاری شده است، که نشان می دهد این بخش برای رشد بلاکچین (و احتمالاً قیمت آن) بسیار مهم است.

یونی سواپ محبوب ترین صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که به کاربران امکان می دهد توکن هایی را که مبتنی بر شبکه اتریوم هستند را خرید و فروش کنند.

طبق گزارش CoinMarketCap، طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات یونی سواپ تقریباً ۱.۹ میلیارد دلار بوده است.

اگرچه این مقدار به صرافی های بزرگ مانند بایننس و هووبی (که به ترتیب ۶۸.۸ میلیارد دلار و ۲۰.۷ میلیارد دلار درآمد کسب کردند) نزدیک نیست، اما طبق گفته تیم یونی سواپ، بدون شک زیرساخت های مهمی را (برای امور مالی غیرمتمرکز) دارا می باشد.

یونی سواپ در نسخه سوم خود با هدف انعطاف پذیرترین و کارآمدترین بازار ساز خودکار (AMM) طراحی شده است.

در نسخه سوم یونی سواپ، سه ویژگی جدید به پروتکل آن اضافه شده است.

اولین ویژگی نقدینگی متمرکز است که در نتیجه آن، معامله گران برای دستیابی به سود، لازم نیست سرمایه آنچنانی و زیادی را در اختیار داشته باشند.

همچنین ردیف های حقوقی بیشتری را اضافه می کند تا معامله گران هنگام معامله ارزهای بی ثبات، که مستعد تغییر قیمت در هنگام شروع تجارت و انجام آن هستند، سطح ریسک خود را تعیین کنند.

و در آخر نسخه جدید یونی سواپ، معاملات ارزان تر و آسانتری را ارائه می دهد و از به روز بودن قیمت ها خبر می دهد.

اینها از ویژگی های پیشرفته معاملاتی هستند که می تواند بازدهی بیشتری را برای معامله گران دیفای به همراه داشته باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx