آیا سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال مهندسی شده بود؟

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3564 نفر

آیا سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال مهندسی شده بود؟

از زمان ریزش قیمت ارزهای دیجیتال، سوالات زیادی در ذهن سرمایه گذاران و تریدرها ایجاد شده است و نگرانی هایی از جهت رکود در قیمت های فعلی در میان فعالان بازار موج می زند.

آیا سقوط اخیر ارزهای دیجیتال باید اتفاق می افتاد؟ آیا مهندسی شده بود؟ آیا بازار گاو نر برای همیشه تمام شده است؟ یا اینکه بازار در حال شتاب گرفتن است و خود را برای حرکتهای بزرگ آماده می کند؟

سایمون ددیک Simon Dedic از شرکت مون راک کاپیتال بر این عقیده است که تریدرهای ضعیف بار دیگر در دام خرسی تریدرهای ثروتمند گرفتار شدند.

ممکن است موسسات برای افزایش تقاضا و افزایش قیمت سهام، قیمت ها را پایین بیاورند تا بازار نزولی ایجاد کنند. این کار باعث می شود سرمایه گذاران تازه کار سهام را بفروشند. با افت سهام، سرمایه گذاران بزرگ دوباره به بازار رجوع می کنند و در این زمان، قیمت سهام با افزایش تقاضا افزایش می یابد.

سوالی که باید بپرسیم این است که ما قبل از این دام احتمالی خرس کجا بودیم؟
یک ماه پیش، بیت کوین یک دوره صعودی طولانی را پشت سر می گذاشت و بازار اتریوم در حال رونق بود. همه نگاه ها به هارد فورکی بود که اتریوم را به یک سرمایه با تورم و سود بالا تبدیل خواهد کرد. سپس، سقوط بازار ارز دیجیتال اتفاق افتاد.

در این باره NewsBTC گزارشی ارائه داده است:

“یک هفته پیش، اتریوم پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود در ۴۴۰۰ دلار، در حال کسب سود بیشتری بود. درست از آن زمان به بعد، اتریوم در روند نزولی گرفتار شد و به دلیل سقوط کل بازار ارزهای دیجیتال، اوضاع بسیار بدتر شد. ترس سرمایه داران و به دنبال آن فروش رمزارزها، قیمت اتریوم را به ۱۹۰۰ دلار کاهش داد. این میزان کاهش، معادل با ۵۷% ضرر بود.

حتی اگر بازار ارز دیجیتال در روزهای اخیر ضررهای زیادی را به خود دیده باشد اما اکنون بازار سالم به نظر می رسد.

رمزارزها با سرعت قابل مقایسه ای به آرامی در حال حرکت به قیمت های اوج خود هستند.

استیون مک کلورگ، مدیر عامل Coindesk پیش بینی می کند این شگفتی ها چه چیزی ممکن است باشد:

مک کلورگ گفت: “به دلیل قانون تعداد زیاد ، تعداد کاربران امروز بیش از یک سال پیش طول می کشد تا فعالیت در شبکه بیت کوین را به حدی افزایش دهند که قیمت را بالاتر ببرد.” “ETH به دلیل ETH 2.0 و افرادی که دارایی خود را به شبکه منتقل می کنند در انتظار اثبات سهام است و با تقاضا عرضه را خارج می کنند.”

اگر ما در دام خرس افتاده باشیم، هنوز در آنجا هستیم. بنابراین، ما هنوز چشم انداز لازم برای بازگشت به اوج را نداریم. هر چند شاخص های خاصی نشان می دهند که بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار و اتریوم به ۹۰۰۰ دلار می رسد اما نهنگ ها همچنان بلاتکلیف هستند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx